dikke buik

Hallo allemaal,
Ik heb een vraagje aan jullie. Ik ben nu pas in de zevende week van m'n zwangerschap maar heb (vooral aan het einde van de dag) een dikke opgeblazen buik. Ik krijg gewoon m'n broeken niet meer dicht en zie er echt zwanger uit. Kan het betekenen dat ik erg snel met een (mooie) dikke buik rond zal lopen of is dit iets van de eerste weken???
Wat is jullie ervaring??????

Liefs, Ank
 
Hai Ank,

Klinkt meer als je darmen die aan het opspelen zijn. Had ik ook in het begin. De echte buik komt pas later.

Geniet van je zwangerschap!!

Groetjes,

Mariska
 
hey hoi

ik heb dat ook,inmiddels ben ik 9 week heen.
maar heb er zelf niet alleen s avonds last van maar ook s ochtends.het is dan ook best lastig om een broek te vinden waar je fatsoenlijk in past he??
Want om de hele dag met je knoop los te lopen is ook niet prettig haha.
Maar zo als mariska al zei,zou het heel erg goed aan je opspelende darmen kunnen liggen.

groetjes
 
Ik ben nu zwanger van de derde en ik heb voor de derde keer dat ik binnen de 12 weken al aan de positiekleding moet.Ik denk dan ook dat het vor een ieder anders is.Bij de eerste kwam ik in totaal 28 kilo aan, bij de tweede 22 en ik ben nu bijna 10 weken en er zit al weer 2 kilo aan terwijl ik niet kan eten van de misselijkheid.
Ik zou me er lekker niet druk over maken en gewoon lekker genieten van het feit dat je een klein wonder met je meedraag!!!
Succes
 
Mijn buik was in de eerste 3 maanden al behoorlijk in omvang toegenomen (of het nou darmen zijn of niet) daarna is bij mij de omvang het zelfde gebleven. Ik had ook al snel dat ik mijn normale kleding niet meer aan kon. Ik was juist bang dat ik een enorme buik zou krijgen omdat het in het begin zo snel ging, nu met 25 weken valt hij behoorlijk mee.

Liefs
Lot
 
ik had ook de eerste maanden gelijk n grote buik en kon niks meer aan! nu met 31 wk valt hij mee en heb ik echt minder dan anderen. dus het zegt niks en ik ben trouwens maar 6 kilo aangekomen tot nu toe en eet als n beer! geniet er gewoon lekker van! gr fie
 
Bedankt dames voor jullie reacties. Het is inderdaad zo dat ik m'n broeken op het moment niet dicht krijg. Er zit niks anders op dan een knoop open maar dat staat zo raar. Ik zou het wel geweldig vinden hoor als ik zo'n hele grote buik krijg. Ik heb altijd jaloers gekeken naar de vrouwen met zo'n mooie buik en dadelijk is het mijn beurd!!

Liefs, Ank
 
Terug
Bovenaan