dikke buik

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal

Ik weet dat het erbij hoort maar ik heb nu echt een periode dat ik me ontzettend vet voel zeg maar,heb ook het idee dat ik wel 30 kilo aan ga komen het is nu 12 kilo of zo met 27 weken en mijn buik is 110 cm rond of zo,wie heeft daar ook zon last van of wie is er ook al veel aangekomen.vreet nu ook meer als bij de eerste echt niet normaal maar kan er nix aan doen.misschien omdat ik nu meer thuis zit bij mijn eerste werkte ik ook meer nu maar 18 uur.maar bah wat voel ik me dik zeg. bij mijn dochter ben ik 18 kilo aangekomen en dat was er zo weer af gelukkig maar denk dat ik er nu gewoon over heen ga,en dat terwijl ik zo op mijn gewicht altijd let.help ach ja maar even doorbijten en wat nieuwe kleren erbij kopen denk ik haha nog minimaal 12 wk te gaan al denk ik dat deze kleine eerder komt heb gewoon zon gevoel. zo ben het weer even kwijt gr wendy 27 5 wk zw

Hey wendolientje,

Ik ben ondertussen bijna 32 weken en ben nu 12 kilo aangekomen...
Is voor mij ook wennen hoor,was altijd een smalleke,en nu ineens hier en daar wat vet :)
Woog voor de zs 49 en nu weeg ik 61.
Zit nu bij mij vooral aan men dikke buik en men borsten maar de laatste weken begin ik toch de ondervinden dat men benen er toch ook dikker op geworden zijn...
Ben dus nooit gewend geweest van op men gewicht te letten en ik eet echt heel veel maar kwam nooit bij,wel gemakkelijk maar ja nu na de zs men gewicht trug kwijt spelen zal zeker niet makkelijk zijn want kan me echt niets laten van eten hoor :)
Maar je we zien wel he,je kan ook gaan aftellen nu he...
En heb dat gevoel dus ook he dat het nooit zo lang zal duren,weet ook niet hoe het komt hoor,ik krijg 26 oktober een geplande keizersnede en ja zal dan iets voor men uitgerekende datum zijn...
Maar heb de laatste dagen ook al wat oefenweeen gehad en zo en ja heb echt wel beetje bang dat men meisje eerder zal komen...
Voor mij zou dit natuurlijk niet erg zijn want ja we kunnen allemaal niet meer wachten he maar zou toch willen dat ze nog een paar weekjes mooi blijft zitten waar ze zit hoor,dat ze nog goed kan groeien voor ze ter wereld komt he...
Nog veel succes hoor...
Liefs orchideke

Hier het zelfde...
Ook ik voel me dik en ZWAAR!!!
Bij mijn zoontje was ik in totaal 14kilo aangekomen; nu met 30w ben ik al 15 Kilo! aangekomen!!!
Ben in mn hele leven nog nooit zo zwaar geweest; en dat voel ik!
Lopen, tillen, fietsen: alles kost me zoveel meer moeite...
Veel van mn oude positie kleding pas ik al lang niet meer en moest zelfs voor een grotere maat positie kleding shoppen....
En dan te bedenken dat het meeste gewicht er in de laatste maanden aankomt
En nou denkt de vk dat ik nog een kleine baby ga krijgen ook: MET AL DAT EXTRA GEWICHT!!!

Ach, het zal er na de bevalling wel weer snel af zijn (hoop ik)...

Liefs (olifantje) Nika

Hoi!
Ik ben nu 30 wkn en inmiddels alweer 9 kg aangekomen. Normaal gesproken weeg ik 61 kg, maar afgelopen weekend heb ik toch echt de 70 bereikt...

Tijdens mijn vorige zwangerschap ben ik in totaal 16 kg aangekomen, toen ging het nog harder. Gelukkig waren die kilo's er na de bevalling ook vrij snel weer af, zonder te lijnen, dus daar pin ik me nu maar op vast.

groetjes,
Ikke mv 1 & ?

Terug
Bovenaan