dikke buik???

Bij m'n 1e zwangerschap begon m'n buik snel te groeien. Ik moest het zelfs verbergen tot ik 12 weken zwanger was.
Ik ben nu 11 weken zwanger van nummer 2, maar er is nog niks te zien. Bij heel veel zwangere meiden die een 2e krijgen zie je dat de buik veel sneller gaat groeien. Maar bij mij is er dus nog heel weinig aan de hand. Herkennen jullie dit?

hey

ik ben nu zwanger van de eerste dus kan je helaas niet helpen, maar ik moetw el zeggend at ik idd ook echt aan een buik heb ben ook 11 weken.

dus dat herken ik wel.

gr

hey

ik moest vanmorgen bloed prikken en heb ik het even nagevraagd.
ik dacht mss wet zij het ook wel hihi

het kan dus zn dat je minder vruchtwater hebt dan de eerste of dat het kindje kleiner is dan de eerste.

mar je kan het beste navragen aan de vk mss dat hnet nog anedre oorzaken heeft.

succes

ik zit in week 11 en mijn buik is al behoorlijk aanwezig! vind het eigenlijk wel leuk.
mijn vriendin groeide trouwens wel harder/eerder met de tweede. maar ik denk dat het echt niks zegt over de groei van je kindje in het begin hoor...het zijn gewoon darmen.

Ik ben vandaag 12 weken, zie nog helemaal niets. Het is de eerste en ik hoor om me heen dat je het pas ziet bij 16 of 18 weken, daar geloof ik niks van als ik het zo lees bij jullie.

Terug
Bovenaan