Dikke buik

Hallo Allemaal,

Wil toch even mijn verhaal kwijt. Ik ben nu zwanger van de 4de en het lijkt wel of mijn lichaam gelijk op standje zwanger is gaan staan. Ik heb echt een buik. Het lijkt wel of ik 4 of 5 maanden zwanger ben. Ik schaam me er niet echt voor maar voel me er ook niet heel prettig bij. Eigenlijk vind ik dat ik mag zeuren. Ik mag blij zijn dat ik zwanger ben maar toch voelt het niet lekker. Nu al zo'n grote buik. Ik had al wel een klein buikje overgehouden van mijn vorige zwangerschappen maar dit is wel heel extreem. Zijn er meer meiden die nu al zo'n grote buik hebben?

Groetjes mama van ramiro
 
Ik heb geen grote buik. Had al wel een buikje, maar ik merk nu wel dat mijn vetrolletje (onderbuik) strak word, net als een zwanger buikje zeg maar.En in de avond een harde ronde buik Haha snap je het? Beetje gek beschreven volgens mij.
Ik ben nu 13weekjes zwanger, jij?
 
Hoi hoi,

Bedankt voor je reactie. Ik ben vandaag 10 weken en 2 dagen. Ik hoop dat mijn buik niet zo door blijft groeien maar dat het nu even stil staat tot een week of 20....ha ha ha.
Groetjes!
 
Hoi hoi!

Herkenbaar...ik heb ook al een flinke buik (nu 12 weken zwanger)...ben zwanger van de tweede en dan gaat het altijd al sneller volgens mij maar ik kan geen gewone broeken meer aan.
Ik heb soms zelfs al het idee dat ik iets voel bewegen...kan dat al zo vroeg??

xx Kirsten
 
Hallo,
Ben zwanger van de vierde, waarvan de jongste nu 7 maanden. Ben +/- 11 weken zwanger. Vanavond de eerste echo. Maar eh ik heb ook meer buik dan de vorige keer. Vorige keer kon ik de broeken tot 6 maanden dicht houden, nu heb ik al geregeld de knoop los. En ik ben al geen lichtgewicht. Ik ben benieuwd!

Groetjes
 
Hay hay,

Ik heb maar 38 en mensen gaan nu vragen (vrijdag 13 wkn) of ik zwanger ben. Ik zie het ook overduidelijk en dit zijn niet alleen darmen meer!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 
Hoi Hoi,

Bedankt voor jullie reactie's. Ik ben dus niet de enige. Ha ha ha. Eigenlijk is het iets om trots op te zijn maar het is toch weer even wennen hoor.
@ kirsten: Ik voelde ook zo vroeg het kindje (3 de zwangerschap). Dus dat kan echt hoor. Dat ligt er ook heel erg aan hoe je placenta ligt. Geniet er maar lekker van!

Groetjes!
 
Ook hier al een overzwangere dame. Ik heb bij de vorige zwangerschappen hetzelfde probleem gehad. Ik ben maar heel erg klein en als mijn darmen beginnen op te zetten heb ik gelijk al een buikje of ik 4 maanden zwanger ben.
Ik ben 12 weken zwanger en heb al een paar weken de positiekleren aan.
We hebben mensen al vrij snel moeten inlichten omdat ze al konden zien dat ik zwanger ben.
Maar ja, het is ook wel weer lekker om een buikje te krijgen.

Maar ook hier iemand die de kleine al twee keer gevoeld heeft. Ik heb nu al twee avonden gehad als ik dan op bed ging liga en op mijn rug dat ik de bekende plopjes voelde. Oooooh, zo lekker!!!

 
Terug
Bovenaan