dikke buik!

hoi dames hoe is het met jullie buiken?

ik had wel door dat hij nu begon te groeien maar pas toen ik vandaag mijn zomerjurkje aandeed kwam ik erachter dat hij allang gegroeid is!

Borsten pasten er niet in, de naad die normaal onder mijn borst zat, zat nu rond mijn tepel
en mijn buik had normaal ruimte over en nu strak gespannen
oeps

dat ik me soms een waggelende dikke vrouw voel is dus terecht hahaha

Soms kan het ineens heel hard gaan haha. Hier hoor ik aan alle kanten van jeetje jij gaat hard en dat ga ik idd ook haha. En zo heb ik een paar dagen niks door en zo heb ik zoiets van dit zat van de week toch anders??

Ik merk het nu ook aan mijn buik omdat ik er steeds jeuk aan heb maar ik vind het wel leuk, laat maar komen haha.

xx

dat heb ik ook man ben nu eind van de week 12 weken en heb het gevoel qua buik dat ik er wel 18 ben. kan al een tijd niks fatsoenlijks aan van eigen kleding dus zit al lekker in de positie..

Ik heb vandaag ook mijn eerste positiekleding aangetrokken. Mijn oude broeken gaan voor een uurtje nog wel, maar echt niet de hele dag op mijn werk. En met allemaal mannen om mij heen, gooi ik de knoop toch ook niet zo snel los.
Vandaag zei iemand ook al dat ze vond dat ik een forse buik had voor 3 maanden. Tja ik was al stevig bij mijn buik, dus dat neemt alleen maar toe. Eindelijk kan ik ja antwoorden als mensen vragen of ik zwanger ben. Hoe vaak ze het me niet gevraagd hebben toen ik het nog niet was en gewoon wat meer vet op mijn buik had zitten....

Ik ben 11,5 weken zwanger van ons 3de kindje,maar mn kleren gaan nog mee,er zijn een paar broeken die wat strak zitten,maar heb nog niet mn positiekleding van zolder gehaald.
draag ook graag jurkjes en leggings.
verder heb ik wel een klein buikje,maar mensen die niet weten dat ik zwanger ben,zien het nog niet.
kreeg bij de andere 2 ook pas na 3 mnd een beetje buik,bij de 1ste met 19 weken positiekleding en de 2de 15 weken,ben benieuwd wanneer nu,denk zelf wel wat eerder nu.
liefs jootje
en allemaal trots zijn op jullie buikjes!!

Terug
Bovenaan