Dikke buik

Hoi even een vraag. Ik hoor zo om mijn heen dat ik zo'n dikke buik heb. Als ik ook kijk bij de meiden van de zwangerschapsgym, dan heb ik net zo'n buik als iemand bij 34 weken. Ben nu 28 weken.
Ik hoorde bij mijn laatste afspraak bij de VK dat mijn baarmoederstand wat hoger was (2 weken), bij de 3D echo hoorde we dat het kindje niet groter is, voor de duur van de zwangerschap.
Ik vroeg mij af, kan er een reden zijn voor zo'n grote buik.
Oja van de week een bloedsuiker gedaan, en deze was goed.

X yvonne

ik herken dit ook.
haha mensen denken dat ik nog niet zo lang meer hoef.
dit omdat mijn buikwant dikker is. bij de 20 weken echo moest ze dus ook erg hard drukken om het kindje goed te zien.
daar komt ook nog bij dat het ver naar achteren ligt.
Groei is zoals het moet gaan.
dus misschien heb jij ook gewoon een dikke buikwant??

bij mij ga je het nu pas zien maar ik had bij de vorige dat mijn baarmoeder ook hoog en smal was hierdoor was ik veel sneller dik. had toen met 22 weken een buik van 27 cm en bij mijn dochter iets van 23 en nu ook 23. heb het ff na zitten kijken haha. iki vind nu dat mijn buik echt bescheiden is en hoop nu dat het is een normaal formaat baby is en niet 10 pond. ik heb ook bloedsuikers gedaan zelf en die waren ook prima. moet nu elke keer voor ik ga naar verloskundige een 1 dagcurve doen. moet het nu morgen denk maar doen moet woensdag weer.

hoi elke buik is anders
zegt nog niet zoveel
bij de kno arts dachten ze dat ik zo kon bevallen
ben nu 30 weken over 2 dagen

ach ja ze groeit goed en daar gaat het toch om? dat met d ekleine alles goed is

ja de ene buik is de andere buik niet :D
er is geen reden hoor waarom de ene buik dikker is dan de andere. ik heb juist een kleine buik (en een kleine baarmoeder) en bij mn meiden had ik echt een plof buik.

geen zorgen maken, gewoon lekker genieten :D

liefs, do

gisteren groeiecho gehad, ons kindje groeit precies op schema! en gewicht is ook hoe het moet zijn.
heb ook een dikkere buik maar dat zegt dus helemaal niks!!

Terug
Bovenaan