Dikke, dikke buik...

Ik ben vandaag precies 10 weken zwanger.
Weken voel ik me al moe. Nu begin ik me ook slapjes te voelen, af en toe beetje misselijk... pff... en dan nog wat... Mijn buik begint al aardig te groeien.
Heb afgelopen weken alleen maar leggings aan gehad (ivm mooie weer). Deed vandaag mijn spijkerrokje aan. Vanmorgen ging die nog dicht, vanmiddag niet meer. Op mijn werk weten ze nog van niets... Wil het het liefst al gaan vertellen, maar toch zegt er iets 'in me', dat ik het nog 2 weken stil moet houden.
Heb de 28e ook een nekplooimeting. Wil eerst die uitslag hebben...
Maar voel me al best wat dik, vraag me iedere keer af wanneer de vraag komt; 'Ben je soms zwanger???'
 
Als ze een beetje fatsoen hebben denken ze het alleen maar. Maar dat ga je toch niet vragen! Stel dat je er naast zit. Ik zou het in ieder geval nooit doen.
 
Hoi,

Ja dat heb ik ook, zag je bij de eerste na 4.5mnd nog niks (was ook balen) nu bij de 4e zie je het duidelijk, ik heb een figuurcorrigerend shirtje als ik buiten de deur ga, want ik wil het nog ff stilhouden:) Zou het idd niet erg netjes vinden als mensen er naar vragen, maar idd dat gebeurd.

Gr MJ
 
Ik ben nu ruim 13 weken zwanger en bij mij zie je nu nog steeds niets, maar bij mij hebben ze het wel gevraagd. Waarschijnlijk omdat ik er wat witjes en moe uit zag.

Ik was echt laaiend.... vond het zo raar!!!!! (ze vroegen het met 7 weken!!!!)

Je hebt er altijd rare snuiters tussen zitten, dus bereidt vast een goed antwoord voor.... wat ze op hun nummer zet, want anders sta je echt (zoals ik) met je mond vol tanden.
 
Hey linn1984,

Ik ben zelf nu 12 weken van mijn eerste en ook bij mij zie je al een flink buikje alsof ik al 5 maanden ben :s
Wanneer mensen het mij vroegen en ik het nog niet wilde zeggen reageerde ik gewoon heel nonchalant ('nonsens, dus als ik wat dikker wordt moet ik meteen zwanger zijn") Dan durven ze haast niet meer verder te vragen ivm schaamte- of schuldgevoel ;-)

Succes!
 
heey ik ben ook 7 weken zwanger en mij vroegen ze ook of ik niet zwanger was om dat ik heel erg last had van mijn bloedarmoeder dus jah ik zeg jah dat ben ik want ik moet het wel op tijd zeggen om dat ik heel snel flauwval vandaar en niemand schrik wil aan jagen maar ik vind het ook geen probleem dus jah grtjes verlegen meisje
 
Ook ik ben nu 7 weken zwanger van de tweede. En al best wel een buikje. Maar niemand durft er meer naar te vragen, omdat iedereen weet dat we er al een tijdje mee bezig waren en ik ook door de hormonen dik werd. Maar mensen die toen niet wisten dat we er mee bezig waren vroegen het wel of ik niet zwanger was. Toen zei ik helaas niet. En toen waren ze stil.
Maar mijn directe omgeving hebben we het na 4 weken al verteld, omdat ze toch met ons mee leefden.
 
Ik moest met 10 weken positiemode gaan dragen, dit is mijn derde zwangerschap dus dan gaat het wat sneller. We hebben het vrij vroeg verteld omdat mijn contract verlengd moest worden en ik wel opn kaart wilde spelen. Voordeel is wel dat ik sinds die tijd geen bedrijfskleding meer aan hoef en dus lekker met korte mouwen kan werken.
 
Terug
Bovenaan