dikke duim voor de plusmarkt

vandaag, 13:17 - 0 x bekeken
Nick komt vandaag uit school en wil zijn fiets uit de stalling halen. Hij kijkt en begint hard te huilen. "wat is er, vraag ik verschrikt"
Mijn wheelies zijn weg zegt hij.

Er is dus iemsnd geweest die hem alle wheelies uit zijn voorwiel heeft gehaald...en hij had er veel.

De hele weg heeft hij gehuild ...en ik kon niets doen om hem te troosten. En de wheeliesactie is afgelopen.

Eenmaal thuis zegt jurgen, ik bel wel met de plusmarkt maar helaas die hadden niets meer, maar ze verwezen ons door naar het hoofdkantoor. En ja hoor daar hebben ze nog een paar wheelies en na ons verhaal werd besloten om ze vandaag nog op de post te doen.

Plusmarkt bedankt ik vindt het geweldig en voor diegene die ze uit zijn wiel heeft gehaald "ik hoop dat je er gelukkig mee wordt"

liefs sandra

Sorry.... Maar Thomas word 3....

What the piep is een wheelie??? Neemt niet weg dat ik het heel erg vind dat kinderen onderling dat soort dingen jatten nhoor!

wheelies kon je krijgen bij de plusmarkt, er stonden allemaal figuren van tekenfilms. Het waren ronde schijfjes die je tussen je spaken kunt steken.

AAAHH als ik nu foto's of plaatjes kon invoegen don kon je het zien.

Hoi hoi,

Ik werk zelf bij de Plus. Erg leuk om te horen dat het hoofdkantoor de Wheelies opstuurd. Mocht het niet zo zijn ik heb er nog wat thuis liggen.

Liefs Yvette

Terug
Bovenaan