Dikke en zere vingers

<p>goeiemorgen!</p><p>ik had al tijdje last van zere vingers maar je kon niet echt vocht zien, nu word ik vanmorgen wakker met twee keer de dikte van mijn vingers, iemand dit ook?</p><p>ze doen enorm zeer met buigen.</p><p>liefs</p>

Zijn alleen je vingers dikker? Of ook je enkels en gezicht? Plotselinge zwelling kan bij pre eclampsie horen maar als het alleen je vingers zijn zou ik me geen zorgen maken direct. Misschien verkeerd op je arm gelegen? Of zijn al je vingers ineens dikker?

Al mijn vingers, en me enkels iets niet extreem.
toen k vorige week aangaf zere vingers had zij de gyn waarachijnlijk die tunnel nog iets. Maar toen had k geen extreem dikke vingers. Wil ook niet onnodig bellen Moet morgen na de gyn. Maar dacht misschien hebben meerdere dit.

Ja herkenbaar voornamelijk in de nacht.  En als t vocht zich meer ophoopt. Is inderdaad dat tunnel iets. Niks om je druk over te maken wel erg vervelend! Heb t nu ook in de gewrichten van me tenen.  
Geef t gewoon aan dat je daar last van hebt.  

Ja herkenbaar voornamelijk in de nacht.  En als t vocht zich meer ophoopt. Is inderdaad dat tunnel iets. Niks om je druk over te maken wel erg vervelend! Heb t nu ook in de gewrichten van me tenen.  
Geef t gewoon aan dat je daar last van hebt.  

Ik merk het dat ik vocht vasthoudt doordat mijn vingers dikker worden. Kon van de week mijn ringen niet afkrijgen maar ja had ook geen zin in gel enz eraan dus mijn zoon moest zelf zijn haar doen ? 

Terug
Bovenaan