Dikke enkels

Hoihoi,
Bij deze iedereen die zwanger is ,van harte gefeliciteerd!!

Ik ben Jo,mama van een zoontje van 5 die ik op de wereld heb mogen zetten door hormoonspuiten.
Nu zijn we door een wonder zonder hormonen zwanger geworden.
Voor ons heel bijzonder dus!

Maar mijn 1e zwangerschap is uitgelopen op een miskraam en mijn 2e(die van mijn zoontje dus)ben ik heel erg ziek geweest en lag uiteindelijk in het ziekenhuis met zware zwangerschapsvergiftiging.

Dus je begrijpt dat ik me nu dus best zorgen maak.

Ook ik heb in het begin van deze zwangerschap iets van 2 druppels bloed verloren,maar daar bleef het bij.Dus daar hoef ik me denk ik geen zorgen over te maken(hoop ik)
Maar ik heb sinds een week ook dikke enkels,nou weet ik wel dat je die later in de zwangerschap kan krijgen...maar nu al????

Dus.....ben ik weeeeer bezorgt!

Morgen ga ik me inschrijven bij de VK en dan mag ik als ik 8 of 9 weken ben komen voor een echo.Spannend dus.

Heeft er iemand ervaring met dikke enkels in het begin van de zwangerschap?De VK zei dat het door de hormonen zou kunnen komen,maar ben niet echt gerust gesteld.

Groetjes van een mamsie die vast wel die hele zwangerschap bezorgt zal zijn ;-)

Hoi,

Nee helaas heb ik geen ervaring met dikke enkels aan het begin van de zwangerschap. Wel indd pas aan het einde van de zwangerschap.
Ik snap dat je je best wel zorgen maakt. Dat zou ik dan ook hebben.
Als je het gewoon niet vertrouwd, bel anders de vk gewoon nog even weer. Probeer toch een beetje te genieten van je zwangerschap.( al is dat soms best lastig natuurlijk)

Liefs marielle

Hoi hoi,bedankt voor jullie reacties.
Nou de enkels zijn alweer een stuk dunner,dus ik denk dat het toch een combi is geweest van de warmte en de hormonen.

Ik heb 4 augustus al een afpraak voor een echo,dus dan heb ik eindelijk ietsjes meer zekerheid en 5 aug al bij de verloskundige.Ik ben dan pas 8 en halve maand,ik dacht dat dat altijd pas was bij 12 weken.

Nou,nog 2 weekjes geduld dus...
Groetjes Jo

Sterkte die komende 2 weken..
Hopen dat je enkels nu gewoon dunner blijven en dat je deze zwangerschap lekker kunt genieten..
Wel fijn dat je al eerder je echo kan krijgen!

Wat fijn dat je enkels al weer dunner zijn, hopelijk blijft dat ook zo

Dat schiet al op voor je die echo, wel fijn joh

Ik krijg hem als ik rond de 10 weken ben

Hoi,
Wat fijn dat je enkels nu weer iets beter zijn.
ik heb geen last van mijn enkels maar wel van mega warme, pijnlijke voeten dat had ik toen ook op het laatst van mijn zwangerschap.
Handig om te weten voor mij dus dat het door de hormonen komt.
sterkte
jet

Terug
Bovenaan