Dikke kont....

Hoi hoe is het met jullie allen?
Hier gaat het erg goed. Onze dochter is nu 7 wkn en doet het super. Ik voel mezelf ook helemaal top.
Al had ieder mij gezegt dat een derde zeker drukker zou zijn in huis...valt het allemaal erg mee!!
Alleen die dikke KONT! Ik ben nog 9 kg boven mijn start gewicht en ik eet super gezond en val nu tijdens de borstvoeding max 5 pond af in de week....maar vlot gaat het zo niet natuurlijk! Ik heb nog steeds mijn zwangerschapsbroeken aan, van de eerste twee trimesters (die pastte ik later niet meer)!
Hoe het staat het bij jullie?

Geniet van de kleine,

hihi, van een dikke kont heb ik geen last. Bij mij blijft het meer bij de buik zitten. Om nu te zeggen dat ik gezond eet, mwah, zijn net naar de Mac geweest....
Ik geef wel bv.

hier hetzelfde! Pepijn is nu 4 weken en ik heb nog 8 kilo te gaan. Dat vind ik het enige nadeel van de bv, je mag niet lijnen. Ik weet uit ervaring dat ik met de bv bijna niet afval.. helaas! Maarja, daar ga ik het ook niet voor laten! dan over een half jaar maar streng lijnen!
Verder gaat het hier heel goed! Pepijn is een heerlijk tevreden, makkelijk mannetje. Hij groeit als kool, na 4 weken al 1200gram boven zn geboortegewicht!!!
Mij valt het ook heel erg mee, 3 kids. ik vind het totaal niet zwaar, alles kost alleen nog meer tijd. Aangezien de oudste net 2,5 is moet ik ze alle3 verschonen, aankleden, schoenen aan, jas aan enz enz... Maarja, tijd hebben we genoeg dus dat scheelt! :D Gelukkig is de middelste deze week begonnen met lopen dus dat zal straks iets makkelijker gaan worden denk ik.
Al met al genieten we enorm! En we zijn enorm dankbaar dat we weer zo'n lief en makkelijk kindje hebben gekregen!

Hoi hoi,hier gaat het ook goed,ik was met deze 5e zwangerschap niet veel aangekomen,maar 7kilo en dat was erook zo weer af,verder eet ik ook wel gezond maar werk ook rustig een zak patat weg hihi.ook ik geef nog steeds bv,cennet krijgt volgende week dr 1e prikjes en ze is nu 8weken en 3dagen.ze slaapt de nachten al door en is zooo lief,heerlijk

Fiene is nu 4 weken en doet het supergoed! We hebben al echt ons ritme gevonden (voor zolang het duurt, haha). Ik had gedacht dat het met 2 kindjes wel pittig zou worden, maar ook dat gaat goed. Het is inderdaad echt genieten!
Ik ben inmiddels 8 van de 13 kilo kwijt. Helaas lukt het mij nog niet om het snoepen te laten. We eten wel gezond en overdag heb ik niet eens de tijd om aan snacken te denken. Maar als ik dan 's avonds op de bank plof......dan is zo'n koekje of chipje toch wel erg lekker, haha. Dus helaas ook hier nog zwangerschapsbroeken aan. Bovenkleding en jurkjes passen gelukkig wel al.

Jill is vandaag 5 weken. Ze groeit goed. Ritme nu met 2 kindjes vind ik lastig. Eer dat ik iedereen heb gewassen en aangekleed en mezelf ook is zowat de ochtend al voorbij. Hoe moet dat straks als ik weer ga werken dan??
Ik was in deze zwangerschap niet zo veel aangekomen. Maar zo'n 7,5 kilo waarvan er nog maar 1 aanzit sinds de kraamweek al. Dus ik mag niet klagen wat dat betreft. Die ene kilo zit wel op mijn buik en dat merk ik aan mijn broeken. Maar de zwangerschapsbroeken liggen al enkele weken weer op zolder dus. Maar kan nog niet al mijn kleren weer aan, alleen de ruimere.

hier gaat ook alles goed. Joey is morgen 9 weken. Ik was ongeveer 15 kilo aangekomen en daarvan zit er nu nog ongeveer 2 kilo aan. Ik merk het vooral aan me buik. Ik draag soms ook nog zwangerschapskleding, maar dit komt meer doordat dit niet op me litteken zit te drukken van de keizersnee.

Ik was 10 kilo aangekomen tijdens mijn zwangerschap. En ben er nu 14 kwijt dus hier geen klagen. Noud is nu 9 weken. Maar die 10 kilo was ik al kwijt na 2 dagen haha.. Kind van bijna 4 kilo en dan mn vruchtwater nog en placenta. Hups zo kwijt.. Maar ook jij raakt die kilo's nog wel kwijt hoor!

Terug
Bovenaan