Dikke lip, zo zielig!

Hallo,

Jente is dus ook een van die figuren die met 8,5 maand al denkt los te kunnen lopen.
Hij wil niets liever dan lopen, lopen en lopen. Met als gevolg dus dat hij net, voorover op zijn gezicht ging, bloeden en lip open.
Het leek op een tand door zijn lip maar dat lijkt me toch stug met dat ene net op komst zijnde tandje!

Gelukkig pakte hij uiteindelijk wel de borst en zelfs zijn speen wilde hij.
Ga morgen toch maar even een foto maken van zijn eerste dikke lip!

Groetjes Fennie en Jente met zijn dikke lip

Ach zoeloetje.
Gelukkig wilde hij wel de borst en zn speen, dat is een geruststelling voor je geweest.
Succes met de dikke lip.

Pauline

Oh ja als je toch foto's maakt...  plaats je ze dan

Ach gossie!   Zielig zijn ze dan he? Thomas had vorige week zo'n rampdag! Terwijl ik een serieus gesprek aan het voeren was over de auto aan de telefoon dacht Thomas ook dat ie het een of ander wel kon. Hij viel dus ook schuin naar voren met zijn gezicht op een bouwblokje. Hij deed even brul en stond op en ging verder spelen. Toen dacht ik nog: valt mee!! Toen ik een paar minuten later nog eens keek, was het al een compleet blauw oog!!! Zit je daar als mama het eerste blauwe oog te koelen van je wildebras...
Weet je wat het ergste was? De volgende dag dacht ie dat ie kon kruipen onder de douche.... Niet dus, meneer gleed weg met zijn armen met als gevolg zijn andere oog blauw en héél iets kapot!!!

-X- Marieke

Achhhhhhhhhhh arm ding!
Mirthe is al wel een keer met haar tandvlees op de tafelrand gevallen..bloeden als een rund en een vette snee in der tandvlees. Blijft zielig als de kleintjes pijn hebben.
Succes met het lipje.

Gossie wat zielig allemaal....ppffffff krijg er zow weer de kriebels van...

Yoëll heeft nl. ook al eens een dikke lip gehad maar toen had ie wel een tand door de lip. Hij is een erge drukte maker en is al uit z`n wipstoel gevallen en van ons bed alla seniorenhoogte.....gelukkig mankeerde hij toen niets....maar mama voelt zich dan ow zow schuldig terwijl je er niet altijd wat aan kan doen hahaha

Sterkte ermee en een dikke knuff

Liefs Denise

Terug
Bovenaan