dikke poepluier

hallo..

mijn kleine meis van 11wk krijgt bv en sinds kort 1fles per avond...ze heeft tot nu toe altijd 3a 4 dikke poepluiers per dag.. maar vandaag nog helemaal niks.. gister had ze wat last van krampjes...

nou geloof ik een x gehoord te hebben dat babys vanaf zoveel weken ook 1x per week een poepluier kan/mag hebben.. is dit zo en vanaf welke weken is dat dan??

zal vast niks zijn hoor,maar ben ff nieuwsgierig...

liefs mij

Hoi,

Het is vanaf vier of zes weken dat ze niet meer elke dag hoeven te poepen. Mijn tweede had er soms twee weken tussen zitten, wat hij dan produceerde paste dan ook niet in 1 luier!!
Is bij bv inderdaad heel normaal. Bij kv moeten ze geloof ik wel elke dag poepen, ik weet niet wat die ene fles per dag bij jouw kindje voor invloed hebt. Wellicht even navragen op het cb.

Groetjes
Judith

Hoi,

ik geloof dat ook bij kv een kindje niet per se iedere dag een poepbroek hoeft te hebben. Laura had toen ik over ging ook veel moeite, maar nu ze andere voeding heeft, heeft ze weer iedere dag een poepbroek. Dat heeft wel een week of twee geduurd. Zo lang je meisje niet perst tot ze paars ziet, is het niet erg dat ze niet iedere dag een poepbroek heeft.

Groetjes Ilona

ps. Als ze er wel last van heeft, kun je natuurlijk altijd even contact opnemen met het cb of huismiddeltjes proberen. Hier werkt de termometer heel goed!

thanks meiden..

10 min nadat ik dit bericht had getypt ging ik haar verschonen.. en ja hoor dikke poepluier!!! zat overal... ma was wel blij.. normaal heeft ze elke dag wel minstens 3a 4 nl!!

alles goed dus!

thanks!

Terug
Bovenaan