dikke sliert doorzichtig slijm

ik ben nu 8,5 weken zwanger en gisteravond ging ik naar het toilet voor "de grote boodschap"en bij het afvegen zat er een hele grote dikke sliert doorzichtig slijm op mijn papiertje. ik schrok me rot, ik ben zo bang dat he misschien mijn slijmprop is. wie kan mij vertekllen wat dit is en hebben jullie dit ook gehad?

gr. J
 
Volgens mij is dit afscheiding. Volgens mij is dat dikker en glibberig en heeft dat te maken met innesteling. Zou me geen zorgen maken als ik jou was. Ik heb dit ook gehad, zowel bij mijn eerste en nu ook bij de 2de zwangerschap.

Groetjes veertje80
 
Nou ik ben met mijn eerste zwangerschap de slijmprop verloren.
Niet wat ik verwacht had............
Ik dacht dat het met bloed klonters met slijm of zoiets. Nou dat was het dus niet.
24 juli 2009 was ik uitgeteld. Maar geen weeën. 's avond toen ik naar de wc ging en met wc papier afveegde voelde ik iets vreemds.
Het was doorzichtig, net gelei (pudding) en het plakte !!!!!
Het kwam niet in 1 keer, bij mij. Ik heb 2 dagen lang steeds plakkerig spul van me af zitten halen. Ik heb zelfs 1 keer mijn man gevraagt om hulp. Het kwam niet los. Ik kon eraan trekken maar sprong ook weer terug. erg lachwekkend. Ik moest het er echt van weg pulken.

Normaal mag je zo vroeg geen slijmprop verliezen. Maar zoals je het beschrijft lijkt het er wel een beetje op. Bel toch de verloskundige maar even.

Maar het kan ook onschuldige afscheiding zijn.

Nou ik ben ook niet echt een hulp hé, hi hi hi
succes
 
Nou, ik heb altijd veel slijmerige afscheiding. Niks geen slijmprop hoor. Die zie je echt niet met 8 weken als het al mis mocht gaan. Dan ga je direct vloeien... niks geen slijmprop. Dus maak je geen zorgen. Het is gewoon afscheiding. en als je zwanger bent kan dat meer zijn dan normaal, maar ook anders van kleur. heel normaal dus!
 
Ik heb het ook als ik 'geperst' heb met de grote boodschap. Je hebt nu veel meer afscheiding in je vagina zitten en naar mijn weten is dat het spul wat je mee naar buiten perst met de grote boodschap!
 
Dat is gewoon afscheiding, een van de fijne bijkomstigheden van zwanger zijn. Inlegkruisjes maken het nog erger, ik trek maar wat vaker schoon ondergoed aan.
 
Terug
Bovenaan