dikke stress

hallo dames,
nou het was me het weekje/dagje wel! maandag naar de verlos geweest voor een groei echo nou bleek ik niet veel vruchtwater te hebben. was geeen probleem zolang ik de baby maar goed blijf voelen. nou dat ging goed tot ik gisteren ineens zoiets had van hmm wel stil in me buik. vandaag was der ook niet veel aktie. vanmiddag toch maar de verlos gebeld dat wel wat rustig in me buik was. ik mocht gelijk komen. alles was op de echo goed en die vond dat ik wel genoeg water had wat een opluchting. maar protocol is bij minder leven dat je naar het ziekenhuis moet voor een ctg scan. dus daar vanmiddag gelijk naar toe en 30 min aangelegen hartje doet prima maar de gyn. wil ook voor de zekerheid nog even een echo maken. en wat zegt meneer de dokter hmmm u heeft wel erg weinig vruchtwater!!! ik dacht wat in het nu! ik moet morgen nog keer terug voor en ctg scan en donderdag voor een echo bij de gyn voor me vruchtwater. al bij al ben ik erg bezorgd. ik ga donderdag vragen wat allemaal inhoud weinig vruchtwater ik heb niet echt een idee. en hopen dat goed blijft gaan.....
zo lang verhaal van een bezorgde moeder!

Schrikken zeg, maar inderdaad wel fijn dat het met de kleine wel goed gaat!!!

Rustig aan inderdaad en ik hoop dat het allemaal meevalt en de kleine even lekker nog mag blijven zitten!

Mijn schoonzus heeft het ook gehad met de 2e. Volgens mij hoef jij je niet direct veel zorgen te maken. Als je de kleine maar blijft voelen. Mijn schoonzus is uiteindelijk met ruim 41wk natuurlijk bevallen dus volgens mij hoeft er geen reden te zijn tot eerder inleiden. Hoever ben je precies, ben je nog aan het werk. Misschien dat je wat meer rust moet gaan houden als je nog aan het werk bent, dat weet ik verder niet
Ze zullen je goed in de gaten blijven houden maar zou me nu niet meteen grote zorgen maken.

Terug
Bovenaan