Dikke,Vette,Plus

Hoi iedereen,
Hiermee verraad ik wel gelijk dat mijn zelfbeheersing te wensen over laat, maar vooruit:

Om dat ik de hele dag weer misselijk was en daarnet bij Dokter Phill met de tranen in m ´n ogen zat, dacht ik
ik deed daarnet een test van CB, zag net als vorige maand een streep en dacht net als vorige maand:"had je maar geduldiger moeten zijn"
toen ik weer keek zag ik um, de
felbegeerde dwarsstreep ineens óók tevoorschijn komen.

Ooooohh IK BEN ZWANGER.....!!

Ben ik toch niet voor niets een dag eerder teruggekomen van Texel!!!
´T was natuurlijk supergeconcentreerd zaad van twee weken onthouding én ik had heel duidelijk de eisprong gevoeld rond ´s ochtends.

heel veel liefs,Jeanette

Lieve Jeanette,
Ben de eerste die je mag feliciteren!!!! GEFELICITEERD!
Geweldig voor jullie! Hoop dat ik je snel mag volgen...wacht op mijn NOD,was 2 dagen geleden...maar heb het idee dat mijn cyclus in de war is na mijn miskraam...moet dus nog even geduld hebben
Geniet ervan!
Vertel nog eens wat meer over jezelf als je wilt,(leeftijd,beroep etc) Altijd leuk om te weten.
En ik wil natuurlijk ook graag weten wat je nu allemaal voelt!
Nou wat een vragen he...
Liefs Esther

Gefeliciteerd meid, super voor je!!!! Hoe lang heeft het geduurd na je mk??
Probeer er van te genieten he!!!!Wat F ook al zegt: hopelijk volgen we snel en spreken we je op het april forum...
Groetjes S

Hoi,
Op 24 juli ´03 heb ik een hersteloperatie ondergaan omdat mijn nieuwe partner en ik graag een kindje van ons samen wilden (hij had er geen ,ik heb er twee)Begin februari bleek ik zwanger, maar het was vanaf het begin raar, ik voelde mij niet goed, was uitzonderlijk moe en heel emotioneel, had ook heel erge hoofdpijn,kortom kon er niet van genieten op 4 maart kreeg ik voor het eerst bruinverlies, op 22 maart had ik de miskraam, in de 9e week.
zijn zodra we weer konden weer gaan hobby ´en
Op 22 juli had ik mijn eisprong en het moet wel meteen raak geweest zijn want die dag kwam ik terug van twee weekjes Texel alleen met mijn kids.
Deze week was ik een paar keer bij het wakker worden misselijk en had ook branderige borsten ik besloot een dag voor mijn NOD te testen, violá gelukt dus.
Omdat een uur na het testen het kruisje een streep was vroegen we ons af of we onszelf niet zomaar wat wijs gemaakt hadden en daarom kocht ik vanochtend nog TWEE tests predictor en trekpleister huismerk, allebei positief en dat maakt het dus officieel.Ik mag op 26 augustus nèt een dag voor m ´n gyn drie weken op vakantie gaat, voor contrôle.

liefs Jeanette

Terug
Bovenaan