Dikke Voeten... (Nu al?!?!?!)

Hallo,

Ik ben nu 14w5d zwanger en ik heb ontzettend dikke enkels!! Zijn er meer meiden die hier zo vroeg al last van hebben en heeft iemand tips?? Ik zit nu elke avond al met m'n voeten omhoog. En weet iemand of het nu dus alleen maar erger gaat worden, of dat dat helemaal niet hoeft?
M'n moeder zegt dat ze precies hetzelfde had toen ze zwanger was en ook al zo vroeg, maar ik word er niet echt blij van kan ik je zeggen...
Ik moet over twee weken weer naar de vk, dus daar ga ik het ook even vragen, maar wilde eigenlijk vooral ff checken of ik de enige ben...

Lfs, Tineke

ha Tineke,

Heel herkenbaar! Ik moet ook 's nachts zoveel plassen, je moet het vocht toch een keer kwijt...
Mijn vk zei dat ik heel veel moest drinken (nieren aan het werk zetten), komkommer en peterselie eten en veel bewegen. Het helpt niet echt, dus ik ben benieuwd...
ik hoop vooral dat het niet uitloopt op spataderen, daar heb ik geen zin in!!!

Als je tips hoort van jouw vk: ik houd me aanbevolen!

Erica

Heel erg herkenbaar!!!!
Helaas zijn bij mij al wel de spataders gekomen .
Heb ook hele zere voeten en s'avonds staan mijn sokken in mijn benen getekend.
Ik heb gehoord dat als je zoutloos eet dat het dan minder word????
Dat ga ikdan maar proberen want hier word ik niet vrolijk van!

Liefs Inge 16+4

Hoi hoi,

Ik heb geen dikke enkels maar wel erge zere benen en voeten vooral als ik een hele dag gewerkt heb. Bij mijn vorige zwangerschap raden ze bij Birkistock slippers aan. En dat hielp wel. Heb nu dus maar weer Birkistocks gekocht en doe ze ook gewoon  aan naar mijn werk heb er nu een stuk minder last van.

groetjes Masja
17 wkn 5 dgn

Hey Allemaal,

Pfffff gelukkig, ik ben dus niet de enige! Vanochtend bij de verloskundige geweest en zij raadt eigenlijk vooral aan heel veel te drinken. Ik heb ook veel last van hoofdpijn, en ook dit kan verholpen worden door veel te drinken. Normaal moet je al zo'n 2 liter per dag drinken en nu helemaal minstens en liefst dus nog meer  zei ze. Dus.... ben volop water aan het drinken en ik dacht dat ik al vaak naar het toilet moest, maar het kan nog erger....

Lfs, Tineke

Hoi,

Ik heb het onderwerp weer even naar boven gehaald en ben benieuwd wat de rest heb/heeft.

Ik heb ook ontzettende dikke onderbenen, en mijn mooie slanke enkels zijn verdwenen (leuk heb pumps gekocht voor een bruiloft over twee weken, en het zijn net kussentjes mijn voeten) Zoals ik ook lees zie ik dat jullie ook heel vaak naar het toilet moeten, en ik heb ook een ontzettende dorst. Ik ben blij dat het niet koud is, want ik loop dus zodra het kan op slippers.

Ik hoop dat het geen kwaad kan, want het gaat nog heel lang duren voordat ik het aan iemand kan vragen.

Gr.

Terug
Bovenaan