Dikker, maar niet veel aankomen?

<p>Ik ben nu 21 weken en ongeveer 4 kg aangekomen. De laatste 2 weken hoor ik van verschillende mensen dat ze wel zien dat ik wat "voller" ben geworden (fijn, dankje haha). Een boller hoofd, dikkere armen, benen en bollen. Ook ik merk het wel een beetje maar wist niet dat het zo duidelijk was. En met 4 kg vind ik dat toch wel raar.. Hebben meer vrouwen dit?? </p><p>Dit is mijn 2e zwangerschap. Bij mijn eerste kwam ik 15 kg aan en zag je niets aan mij behalve een klein buikje (1.60 'm 50>65kg). Nu begon ik op 52 kg en zit nu dus op 56 kg met 21 weken. Heb nu al een flinke buik, denk ongeveer de buik die ik bij mij eerste had rond de 33 weken haha. </p>
 
Ik ben nu 36 weken zwanger en ben denk ik al 6 weken stabiel in gewicht. M'n buik groeit wel gewoon door. Ik ben in het begin 5 kilo afgevallen en nu in totaal 10 kilo aangekomen. Het kan gewoon zo zijn dan je kindje je reserves op eet. Als je controles gewoon goed zijn en je buik groeit zou ik me geen zorgen maken. 
 
 
Ik ben nu 36 weken zwanger en ben denk ik al 6 weken stabiel in gewicht. M'n buik groeit wel gewoon door. Ik ben in het begin 5 kilo afgevallen en nu in totaal 10 kilo aangekomen. Het kan gewoon zo zijn dan je kindje je reserves op eet. Als je controles gewoon goed zijn en je buik groeit zou ik me geen zorgen maken. 
 
 
Ik ben in de eerste helft van mijn zwangerschap amper wat aangekomen, toch kreeg ik altijd reacties dat ik een "Bol kopje" had gekregen. Ik hield gewoon veel vocht vast! Na de bevalling had ik mn smalle gezicht binnen notime weer terug.
 
Terug
Bovenaan