dikker

hallo meiden ik heb een vraagje ik ben in jan gestopt met de pil maar ik ben eigelijk een stukje dikker geworden door de pil terwijl ik net zo veel eet als normaal ik krijg m,n spijkerbroek niet meer dicht herkent iemand dit gr manuela

Hoi Manuela,

Het schijnt zo te zijn dat veel meiden als ze met de pil beginnen een paar kilo aankomen en als ze dan weer met de pil stoppen ook weer een paar kilo aankomen (als je meteen zwanger bent zijn er een paar meer, haha).

Dat komt allemaal door die fijne hormonen.
Liefs Debbie

Hoi Manuela,

Ik voel mijzelf op dit moment ook mega!! bah.. Ik ben ook nog eens in dec getopt met roken en eet wel wat meer, maar heb ook gewoon erruge trek!! Ik ga nu wel proberen om een kilo of 2a 3 af te vallen, want voelt niet echt fijn zo! Effe minder snoepen.. Weet je wat ik ook heb doordat ik wat ben aan gekomen zijn mijn borsten ook iets gegroeid (niet verkeerd) maar nu denk ik toch steeds zal ik dan toch niet .....maar dat kan gewoon niet, want ik ben 1 april ongi geweest weliswaar heel weinig en heel kort, mar wel met ongi-pijn en al!!!

Fijne paasdagen...lekker met chocolade eieren en paasbrood!! Het wordt ons ook niet makkelijk gemaakt!

Liefs moi

Hoi, ik herken ken dit echt wel. Ik ben ook in januari gestopt, en sindsdien ongeveer 4 kilo aangekomen, dat terwijl ik ook echt niet meer eet of snoep als anders. Ik baal er ook echt van, probeer het er ook weer af te krijgen maar dat valt niet mee. Je bent dus niet de enigste.

Groetjes ciska

Terug
Bovenaan