dikker

Ja wordt echt ineens een stuk dikker... Had ook ineens een heel duidelijke straie..ik heb ook het gevoel dat mijn kindje heel hoog zit, echt getrap in mijn ribben. zie sinds kort mijn buik regelmatig op en neer gaan, geniet er elke minuut van.

Ja vind zelf echt!sommige vinden nog dat ik een klein buikje heb,andere zeggen weer:zooo jij ga nu groeien!
maar ik vind zelf nu dat hard gaat,ook met de kilos:nu al weer bijna 8 kg en dat met 24 weken.nog geen straie ondekt....hoop dat niet komt.bij de andere 2 ook doorgekomen,dus hopen dat ik niet veel dikker word,anders vrees ik ook,maar goed anders ook niks aan te doen als kindje maar gezond is
liefs jootje

Ja inderdaad, ik heb er aanleg voor maar je ziet ze niet heel goed gelukkig. ik ben pas 7 kilo aangekomen en ben 27 weken:)... had tot op heden ook een klein buikje maar nu gaat het hard!

Het gaat ook hier de laatste tijd hard met de buik. Ben ook trouw elke avond aan het smeren, baat het niet schaad het niet denk ik dan maar.

Zit nu op 3 kilo erbij, maar dat is er ook pas sinds 2 weken, in verhouding vind ik dat ook wel hard gaan, maarja wat doe je eraan. Ik vind het allemaal wel prima, hoort erbij toch?

De kleine heeft ook indd deze week een vrij drukke week, voel hem elke dag wel een paar keer en ook echt goed, vind het wel leuk om te zien dat m'n buik dan ineens beweegt.

Liefs

Hoi,

Ik ben nu 27 wk en 5 dagen en ben nu 8 kilo aangekomen. Ook ik groei nu best hard, heb dan ook veel last van jeuk!! Heel irritant!! Gelukkig helpt de bio-oil want ik krab me een ongeluk!
Straie heb ik gelukkig nog niet, ben er bij mn dochter ook goed doorgekomen en ik hoop hetzelfde en smeer dus volop haha! Niet dat het zal hlpen, maar het voelt fijn en helpt dus wel tegen de jeuk!

Ik kan nu duidelijk voelen wat er beweegt. Een armpje/handje of het hoofdje/billen. De buik schommelt soms al eneorm hard haha! Ik geniet er nu enorm van want deze ligt een stuk lager dan mijn dochter, toen had ik nu al gekneusde ribben. Nu is het niet pijnlijk en geniet ik dus volop!!

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan