Dikkere tepels??

A

Anoniem

Guest
Haaaai... hoe maak je jezelf gek....

Het kan natuuuurlijk ook weer zijn dat ik dingen zie die er niet zijn of die er elke maand al waren hoor, maar het lijkt of mijn tepels "voller"/"boller" zijn. Klinkt misschien een beetje raar, maar dus echt niet de borsten maar  alleen de tepels.

Hebben jullie dat ook wel eens gehad? Met positief of negatief resultaat??

Groetjes!

Hoi Olivia,

Nee, daar merk ik zelf geen verschil in.
Wel dat gewoon mijn borsten voller en steviger zijn.

Groetjes van Nathalie.

heej olivia,

donkerdere tepels heb ik wel ooit van gehoord en donkerdere aders door je borsten = zwanger waarschijnlijk, maar opgezet en boller niet....
Moet zeggen dat ik net ook ff naar mijn tepels keek, maar die lijken donkerder als anders, maar ja wat wil je als je heel graag wilt weten of je zwanger bent of niet?
hahah

xxx

p.s. olivia: kijk even bij mijn topic ' moedergevoel '

Nee, ik heb ook niet echt verschil aan mijn tepels. Alleen zijn ze vaak ineens hard! Terwijl ik het niet koud heb ofzo..... ik weet het, je kunt jezelf goed gek maken he! Volhouden nog even en hoop voor je dat het raak is!

Liefs Fleur

Sjonge kan nou niemand een positief geluid laten horen van "Ja Olivia dat klopt dat heb ik ook gehad en ik was zwanger" ofzo??

Hahaha nee hoor geintje zet me maar flink weer even met beide benen op de grond.
Kan het alleen maar meevallen!

Groetjes!

dat ze voller leken heb ik nooit gehad, heb wel 2 cyclussen terug gehad dat ze in de 2e helft van de cyclus opeens hypergevoelig waren.. pijnlijk als ik of mijn man ze aanraakte, maar dat verdween weer nadat mijn ongi was doorgebroken

Hoi Olivia,

Hoe gaat het? Al meer tekenen van de  of niet? Heb je meer andere klachten?? Ik ga morgen ochtend weer testen, hoop dat het raak is... Ik voel me wel anders, kan niet uitleggen wat het is..... steeds meer steken in mijn borsten en tepels en ben ontzettend kribbig. Kan echt niets hebben en moet niets van geknuffel ofzo hebben (zielig voor mijn vriend, maar kan er niets aan doen) Ik ga verder voor je duimen en hoop dat we allebei goed nieuws hebben met de kerst!

Liefs Fleur

Ha Fleur,

Hoe is het gegaan met jouw testen vanmorgen? Ik heb getest maar negatief helaas. Nu is mn NOD eigenlijk ook morgen pas dus wie weet wie weet.

Verdere klachten die ik heb: wel wat "ongi-spierpijn" in rug/zij en soms in benen. Een soort kleine eisprong-steekjes zowel links als rechts. En dan dat donkerbruine bloed.. Begon vorige week zondag (vandaag een week geleden) elke dag een paar druppels, met wat slijm. En 2x bij het afvegen wat lichtroze bloed erbij (dat ik dacht; shit mn ongi zet nu door..) Maar nu is het bijna of helemaal weg (sinds vrijdag), maar ik blijf het raar vinden.

Heb dat nooit gehad. Wel eens bijvoorbeeld op vrijdag wat donkerbruin bloed, op zaterdag niets en op zondag werd ik ongesteld. Maar niet  5 dagen  lang en zo vroeg: een week vóór mn NOD..

Het blijft spannend tot de duivels doorzetten (of niet, natuurlijk).
Laat je weten hoe het met jou gegaan is??

Terug
Bovenaan