dikkertje dap

vandaag naar het cb geweest met ons goedgevulde ventje. we zien hem de afgelopen dagen gewoon groeien en dat bleek wel: in een maand tijd van 4825 gram naar 6215 gram gegaan! En een mooie lengte vna 59.3 centimeter. ook de prikjes gekregen waar Kasper op het moment erg onrustig van is, papa gaat dus even zetpilletjes halen.

Zo dat is zeker n stevig kereltje nou ja heeft hij t in ieder geval niet koud. Mijn ventje is net zo lang maar net 5,3 kg. Hij had n laag geboortegewicht. Die prikjes zijn inderdaad erg vervelend. Onze vent heeft 3 dagen lang bijna niet willen eten. Hij was erg suf maar had geen koorts. Echt zielig die prikjes. Ik ging bijna meehuilen.

zo echt hollands welvaren of niet! hier ook 1 hoor, die van ons was vorige week 61cm en 6 kilo, toen was ie 9,5 weken. de prikjes ook gehad maar niet veel last van gehad, hij heeft me savonds 1 keer helemaal onder gekotst en toen was het goed, haha!

We hebben Kasper gisteravond een zetpilletje gegeven voor het slapen gaan, en: hij sliep van 22.30 uur tot 6.30 uur! Gisteren sliep hij van 22.30 tot 05.30, maar ook netjes. dus ik ben benieuwd of hij gaat doorslapen. Hij is wel de hele avond onrustig geweest, ik denk door de prikjes..

Terug
Bovenaan