@dikkidp, alabama en Fleur

Wij gaan even een weekje met vakantie - dus ik lees even niet mee.....

Hopelijk goed nieuws te lezen als ik weer terug ben!

Lfs

fleur.

jij nu je laaste week in, spannend.......
duim voor je ...

@Noor: hoe is het met jou?

ik moet morgen eventjes naar de dokter , hbe nm een raar bultje tussen me schaamlippen, vorige wk deed hij zeer nu niet meermaar hij blijft erwel zitten.

Vandaaag ook de laaste tabletten van de voorbereiding voor ivf en nu maar wachten op de bloeding want dan kan erna het "echte "werk gaan beginnen...
dus afwachten en afwachten tot bloeding.
hou jullie op de hoogte.

xxxxxx NAtas

Allemaal aan het wachten dus! Het is wat he, we moeten wel veel geduld hebben... Maar het gaat goed hier, ben druk met werk dus heb veel afleiding overdag. Zaterdag ga ik een workshop amuses maken doen met mijn schoonmoeder, leuk! Natas, ik hoop dat het niets ernstigs is! Fleur jij al nieuws?

Alabama. Het is een onstoken talgkliertje.moeten het in gaten houden. Ivm als we punctie hebben niet kapot gaat,want dan meer kans op infecties..ja dat willen we niet he! Maar jij zit dus ook in de wacht dgn spannend weer hoor.bij.mij is het wel anders dan bij jullie want als.ik een bloeding krijg dan gaat het echt starten voor ons. En bij jullie is juist weer kkkk domper zeg maar. Ik blijf duimen voor jullie dat julie nu zo klaar zijn met alles en super blij zijn. Xxxxxx natas

hoi meiden,
helaas weer een teleurstelling voor ons, IUI-3 is niet gelukt,ik ben vanochtend weer ongesteld geworden. Ik was zo optimistisch,alles zag er zo goed uit. Waarom mag het dan toch niet zo zijn?! Voor mijn man hoeft het niet meer,hij is er helemaal klaar mee.Hij doet het nog voor mij. Ik moet ook zeggen dat ik eigenlijk het gevoel heb dat het voor ons niet meer gaat gebeuren om nog een keer zwanger te zijn.
Lieve meiden,sterkte voor jullie allemaal,
ik lees hier weer gauw hoe het met jullie is.
liefs Fleur

he fleur.
kkkkkkkkk ik had ook zo goeie hoop voor jullie.
Wat een domper weer voor jullie, ik weet precies hoe je /jullie zich voelen nu.
Ik wens jullie heel veel sterkte met wat jullie gaan kiezen, nog door of stoppen.

ik ben nu ook net ongi geworden maar voor mij is het goed, nu krijg ik as dinsdag me echo en dan mag ik nog een hormoon spuiten maar dit is de goeie om de eitjes telaten groeien.

alabama en moeska hoe is het met jullie??

xxxxxnatas

Terug
Bovenaan