Diksap/ Phira

Hoi Phira,

ik heb je tip opgevolgd en heb geprobeerd Twan via een beker zijn diksap te laten drinken en wat schetst mijn verbazing????? Hij drinkt het gewoon!!! Niet zo heel veel, maar dat hoeft nog niet, gewoon 10x kleine beetjes.

Bedankt voor de tip!
Groetjes Maaike

Hihi, de combinatie DIKsap en Phira in het 'onderwerp' maakte mij wel heel erg nieuwsgierig. hihi. Maar het viel mee.
Ben blij dat het werkt!
Kian knoeit ook een handdoek vol, maar alles moet je leren nietwaar. .
Liefs Nelleke

Hoi hoi,

hahahaha, ja bij die titel had ik beter ff na kunnen denken, maar  bedoel er niets  persoonlijks mee hoor. hihihi. Twan maakt vooral geluidjes als hij het opheeft of als ik de beker wegzet. En als ik naar m lach, dan doet hij ggggggggggg, alsof hij wil zeggen, doe normaal mam!  
Nu  net ligt hij naast me op zolder (daar staat de pc, kep een slaapzak op de grond gelegd en hem erop) trekt hij zijn sok uit (voor de 1e x) en schatert het uit, dus ik ook natuurlijk. hahahaha
Hij probeert  zich  continue op te richten, maar dat lukt nog niet echt, doet hij alsof hij loopt.(liggend linksom en rechtsom bewegen met zijn benen, nou ja, hele lichaam!) en hij vindt mijn boeken machtig interessant. oooh ik  kan zo de hele dag wel over hem praten, alles wat hij kan en meemaakt en hoe hij  erop reageert, maar dat zul jij vast ook hebben.

Groetjes  

zoiets noemen we 'verliefd' toch.
Lekker hoor! Vooral niet stoppen met trots zijn op je kleine. Dat voelt ie zeker en daar  krijgt ie zelfvertrouwen van.
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan