diksap,water enz

A

Anoniem

Guest
Hallo

Mijn dochter van 6,5 maand krijgt nu ook en zeker met het warme weer diksap of water maar ze heeft last van veel spugen.
Ze krijgt daarvoor friso comfort.(plus een half uurtje rechtop enz enz )

Nu heb ik een probleem met het geven van dunner drinken omdat ze die er net zo snel weer uitspuugt als dat ze drinkt......

Heeft iemand daar ook problemen mee of weet iemand hoe ik haar hieraan kan laten wennen zodat ze niet steeds alles uitspuugt als ze wat gedronken heeft?
Ze vindt het erg lekker om te drinken maar tja als je steeds weer helemaal onder zit is de lol er voor haar ook snel af....

Fruit en pap gaat prima...maar tja dat is dan ook weer vaster voedsel...

Flesvoeding kan je dikker maken maar ik heb nog geen dikkere sap gezien die ik haar kan geven.

Bedankt alvast

groetjes corina .

wat ik wel gelezen heb is dat je ze yoghurt vermengt met water kan geven dit is dan om te leren drinken. ze doen dit omdat yoghurt met water dikker is.

dus voor jouw de oplossing maar check nog wel even of ze al yoghurt mag hebben en bel anders je cb even die hebben vast een oplossing

hoi,

je kan er nutriton van nutrilon doorheen doen.
Dit is een johannesbroodpitmeel dat drinken wat verdikt, en dit dikt in, in het buikje zodat ze minder spugen.
dit is gewoon te koop bij een drogist, zoals da, kruidvat etc of apotheek.
Het is helemaal allergievrij en heel makkelijk in gebruik, je kan het gewoon door drinken of water heen roeren.
Hopelijk heb je er wat aan, ik zelf roer het ook door de diksap voor mn kereltje, en dan spuugt hij ook minder.

groetjes Marina en succes

Terug
Bovenaan