Dilemma 2 eitjes

A

Anoniem

Guest
<p>Ik zit met een dilemma, 2 jaar geleden na 2 jaar zwanger probieren te raken is bij mij pcos geconstateerd. Toen de eerste keer met hulp van clomid en een pregnylspuit zwanger geraakt.</p><p>Nu gaan we voor een tweede, maar kreeg vandaa te horen gekregen dat ik 2 eitjes van 16mm heb. Ik mag proberen zwanger te worden mbv pregnyl, maar is wel een grotere kans op een tweeling (wat van mij niet per see hoeft?) Wat zouden jullie doen?? Met die pregnylspuit proberen, zonder of gewoon even wachten?? </p>

Als het van jou niet perse hoeft dan heb je je antwoord toch?
Ik zou het als een rijkdom zien om een tweeling te mogen krijgen.

Ik denk niet dat iemand die keuze voor je kan maken. Je moet niet doen wat anderen zouden doen maar wat je zelf zou willen. 

je zegt dat het niet per se hoeft. maar het hoeft ook niet per se bij mensen die op een "normale" manier zwanger raken..
Als je zegt ik wil geen tweeling dan is het misschien overduidelijk.. maar goed dat heeft niemand voor het zeggen.

Wat hierboven al gezegd werd, deze keuze kan alleen door jou en je partner worden gemaakt. 
Als ik in jouw schoenen zou staan en niet makkelijk zwanger zou kunnen raken, zou ik iedere optie met beide handen aangrijpen. 
Ten eerste weet je niet of beide eitjes zich ook goed innestelen en ten tweede ken ik helaas ook twee vrouwen die 1 van de tweeling gedurende de zwangerschap verloren hebben. 
Maar ja, het lijkt mij ook pittig om een tweeling te hebben, maar niet onmogelijk. 
Succes met jullie keuze!

Terug
Bovenaan