dilemma hihihi

Hoi meiden,

Evi heeft met haar 15 weken nu al een dilemma  Ze wil geen speentje en ze heeft besloten dat ze toch ergens op wil zuigen. Haar handjes  zijn inmiddels grondig bestudeerd, vingertjes en duimpjes  geproefd. Maar nu komt het dilemma, worden het vingertjes of toch een duimpje, wordt het links of toch maar rechts. Ze is er geloof ik nog steeds niet uit hihihi!! Het is wel een mooi gezicht!!

groetjes Sonja

leuk he?
nynke heeft ook haar handen als zuigobject ontdekt. zij heeft echter geen dilemma, ze denkt: ik stop gewoon mijn hele hand in mijn mond! een keer zaten we beneden en nynke lag in bed. hoorden we ineens heel hard getik over de babyfoon, alsof ze met haar knokkels tegen het bed aan het slaan was ofzo. bleek toen ik ging kijken dat ze gewoon heel hard op haar hand aan het zuigen was! lawaai dat ze maakte!

groetjes,
daphne

Een dillema wil ik het voor Kian niet noemen, hij heeft al besloten dat alles wat er aan zijn armpjes zit gemaakt is om op te zuigen... Op deze foto is hij twee weekjes

haha leuke foto
ja,hier nog zo'n smakkerd.ik werd vanmorgen wakker van zn gesmek.boas heeft nu echt zn rechterduim ontdekt,heeeeeerlijk.ojee,hoe ga ik hem dat straks afleren?ik vind t  nu wel schattig,maaruh...ik zie het al voor me:boas,nu ben je groot en heb je je duim niet meer nodig.zeg maar dag en dan gooien we hem in de prullebak.wat dat betreft is een speen toch makkelijker haha

Hier nog zo`n zabbelaar! Hij weet ook niet welke vinger hij het lekkerste vind tja dan maar proberen om alle 10 zijn vingertjes in zijn mondje te krijgen.
Super lief!!!     Groetjes Mikkie.

Esther gaat voor haar hele vuist. Wel altijd rechts. Ik probeer haar te laten zien dat ze ook een linkerhandje heeft. Maar daar kijkt ze naar alsof het ding niet van haar is en dan stopt ze heel eigenwijs weer rechts in haar mond. Ze zoek af en toe wel haar duim, maar ja, die verstopt ze in haar vuistje dus die kan ze niet vinden. En dan gaat de hele vuist weer naar binnen...

Groetjes,

Eveline

Terug
Bovenaan