Dilemma met clomid

Lieve meiden,

Ik lees al zolang mee dat je zou denken alle antwoorden wel te weten, niet dus..

Mijn 'probleem': ik heb vorige maand clomid en pregnyl gebruikt en follikelmetingen gehad. Gisteren of vandaag zou mijn nod zijn. Zaterdag heb ik 2x met afvegen klein beetje bruine afscheiding    maar verder is er niets gekomen. Heb ook geen klachten niks. Dit is voor mij vrij ongebruikelijk, ik heb wel vaker minder ongi maar dan voel ik me wel beroerd. Dus ook getest, je weet tenslotte maar nooit ... negatief.

Ik moest  met zkh bellen als ik ongi werd voor  afspraak voor hsg/kijkoperatie,   vanmorgen gebeld,  vrijdag operatie. Verhaal aan de assistente gedaan van het kleine beetje bruin. We hebben afgesproken wel een afspraak te maken maar dan moet ik wel woe of donderdag nog een keer testen voor de zekerheid.  

Nu ben ik alleen vergeten te vragen hoe het zit met de clomid want die moet ik op dag 3 starten (vandaag dus) maar als het wel positief wordt, kan dat dan kwaad? Of moet ik  maar niet starten, met de kans  op een verloren periode (ik heb geen eisprong zonder clomid). Het  zkh is nu  dicht  lunch en ik kan vandaag niet meer bellen vanwege mijn werk. Wie o wie  kan mij helpen of heeft hetzelfde meegemaakt?? Ik weet het effe niet meer.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Liefs, Amber

Lieve Amber,

Ik zie dat je geen reacties hebt gehad
Helaas kan ik je ook geen antwoord geven maar ik hoop toch dat alles OK is
Laat je weer wat horen?
Veel sterkte met de test als je morgen of donderdag nog moet testen en zeker veel succes voor vrijdag !!

Liefs,
SunshineJo

Ben je er al uit? Clomid moet je starten op de 3e dag van je ongestedlheid en een beetje bruin telt niet. Het moet doorzetten en dan op de 3e dag. Ik zou dus afwachten tot je ongi wordt! Hopelijk niet en ben je toch zwanger....

Hallo meiden,

Nou ik had die maandagmiddag toch nog gebeld met het zkh en daar werd verteld deze ronde zowiezo de clomid over te slaan.
Dus  een voorraad testen gekocht omdat het toch niet doorzet (raar) ... dinsdag negatief ...
MAAR VANMORGEN EEN  LICHT STREEPJE !!! JA HET STAAT ER ECHT !!! JIPPIE !!!
Bijna drie jaar verder en nog nooit een streepje gezien ... ben zo blij maar ook erg voorzichtig. Morgen ochtend ga ik weer testen en dan ben ik er zekerder van.   Ik voel helemaal niks maar de streep staat er echt.
Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs, Amber

Terug
Bovenaan