Dilemma: wel of niet gaan

A

Anoniem

Guest
We kregen vandaag een uitnodiging voor een groot feest van mijn man zijn werk (maar dan het moederbedrijf zeg maar) in de brievenbus. Een hele dag in de Efteling met artiesten, hapjes etc.. Tegen gereduceerd tarief blijven slapen, maar wel niet opgeven.

Tsja en dan komt het....
Het is als ik 36 weken ben. En ik kan totaal niet bedenken hoe ik me dan zal voelen naast vooral moe. Ik ben geen attractiemens maar vind het gewoon leuk om met mijn man mee te gaan en om eens de efteling te zien, dat zit hier namelijk niet om de hoek.(aangezien ik dan ook verlof heb en vakantie daarvoor dus 12 weken 'niets' te doen)

en stiekem ben ik ook weer zo'n secreet dat ik denk in mijn hoofd: als ik niet ga dan jij ook niet..Maar ja dat doe ik niet..hoop ik.

Wat zouden jullie doen?
owja om het lastig te maken opgeven moet wel zo snel mogelijk al en niet op het laatste moment. Ik heb nog niet kunnen vinden dat je de overnachting met annulering kunt opgeven. (ik dacht zelf misschien kan ik dan 's middags ook in het hotel even slapen en dan daarna nog even terug. Maar ik weet niet of dat een optie is)

Verstand zegt ergens niet doen. Maar ook wel doen, nu kan het nog, al zei het wat aangepast. Gevoel zegt maar 1 ding

Even inbreken hoor(mrt mama)......als ik jou was zou ik gewoon gaan.
Wij wonen hier naast de efteling zal ik maar zeggen maar je kunt bij de ingang/uitgang een stempel vragen zodat je er daarna weer in kan!
Daarbij als je man het door geeft aan zijn werkgever dat het zo zou kunnen zijn dat je ff naar het hotel wil om te rusten en hun dat door geven aan de efteling kan ik me niet voorstellen dat daar moeilijk over gedaan word.
En ja stel dat je niet kunt gaan zou de werkgever daar niet loyaal in kunnen zijn dan???
En zeg nou zelf de droomvlucht en het poppentheater zijn wel leuk toch hihi veel plezier en hoop dat je kunt gaan!

gr louise maart mama

Ik zou ook gaan! Bij mijn eerste beviel ik pas met 41w + 5 d! Mijn water brak bij vrienden thuis. Ik deed alles nog. Wel in versnelling 1 ipv 5 ;) maar ik deed het wel. Heb me tot het eind top gevoelt.
Je kunt ook altijd de Efteling bellen en vragen of ze beschikken over een rolstoel. Dan hoef je niet te ver te lopen. Succes met het maken van je beslissing.

Dat is het moeilijkste aan de beslissing. Ik heb geen idee hoe ik me dan voel en of ik klachten krijg of wat dan ook.
Ik maak me daar vooral zorgen over. Hoe voel ik me en houd ik het wel vol

Je gewoon opgeven. Je kunt toch altijd nog op het laatste moment zeggen dat je toch niet gaat. Wel lullig, maar als je niet zwanger bent kun je ook op het laatste moment de griep krijgen, een been breken of noem maar wat.

Helaas zit er officieel geen annulering bij.
Verzoek aan ons om een collega te vinden die dan in onze plaats wil overnachten. Wat een beetje gek is, want als die dat zou willen zouden die zich dan niet opgeven daarvoor?
Ze zijn nu aan het kijken of ze voor ons in het bijzonder iets kunnen betekenen.

Terug
Bovenaan