Dilemma

Hoi hoi,

Ik zit met een dilemma. Ik ben bijna 37 en heb 2 gezonde kinderen van 8 en 10 jaar.
Nu heb ik al eigenlijk een paar jaar een derde kinderwens, heb het alitjd aan de kant gezet, maar komt toch steeds weer terug.
Nu is het weer aangewakkerd.
Maar manlief wil liever niet, ook heb ik een buitenbaarmoederlijke miskraam gehad, waardoor ik zowieso onder controle kom te staan als we er voor gaan. Deze zwangerschap was niet gepland, maar wij hadden er als het goed was gegaan er wel 3 gehad en dat knaagt nog steeds aan mij.
Zelf ben ik er wel uit, maar wil niet mijn man passeren.
Weet je ik ben gewoon bang dat ik over een paar jaar spijt krijg als ik het nu weer aan de kant zet, ik heb nu al spijt dat ik het toen heb weggestopt.
 
O ja mijn man kijkt het van de praktische kant, nu heb je de vrijheid redelijk terug, dan ben je meer gebonden, met vakanties, met 5 ben je toch altijd duurder uit, etc...
Ik begrijp hem wel, maar het gevoel is te sterk. 
En soms denk ik ben ik niet te oud, moet ik gewoon niet blij zijn met wat we hebben. Dat stukje verstand en gevoel ligt niet op 1 lijn ☹️
 
Hoi,
 
dat lijkt mij inderdaad ook heel moeilijk, zeker als jezelf de wens hebt maar je partner niet. Ik denk wel dat het belangrijk is dat je hier samen een beslissing in moet nemen, mijn mening is al een van de twee er niet achter staat dan niet doen. Hoe groot de wens ook is, het moet niet iets worden wat ook tussen je relatie komt te staan denk ik.
 
Wellicht er gewoon samen rustig nog eens over praten, en je voor en tegens op een rijtje zetten! Hopelijk komen jullie er samen uit.
 
Veel succes
 
We hebben er wel over gepraat na lange tijd ?, hij begrijpt mij ook.
Lekker handig Haha. 
Ik heb het te langs weggestopt, dat is zo stom geweest.
Ik laat het nu voor hem nog even rusten. En donderdag gaat mijn spiraaltje er wel uit ivm niks als problemen met dat ding. En dan zullen we het nog eens bekijken. Boek is gelukkig nu niet helemaal meer gesloten.
 
Terug
Bovenaan