Dilemma

<p>Dag mama’s (en papa) Ik ben benieuwd of dit bij jullie ook zo was. Ons zoontje van bijna 6 maanden heeft in de avonden moeite met slapen. Hij slaapt rond 19:00-20:30 en dan wordt hij wakker, maar is eigenlijk nog wel erg moe. Maar hij slaapt niet als ik hem geen borstvoeding geef. Maar als ik hem dus om 21:00 borstvoeding geef i.p.v. 21:30, dan komt hij ‘s nachts ineens om 4:00 i.p.v. 6:00 of 7:00 ‘s ochtends.  Dus weet niet zo goed wat we kunnen doen. Iemand tips???</p>

Kan het geen slaapregressie zijn wat rond de 6 a 7 maanden plaatsvindt. Mijn zoontje huilde toen veel s avonds en s nachts en ook vaak ineens wakker. Wij hebben toen wel geprobeerd er niet te veel in mee te gaan, hoe moeilijk ook. Even een kroeltje en weer in bed. het ging bij ons na 3 weekjes weer ineens over. Succes! 

Nou ons zoontje huilt zich echt overstuur als we hem niet uit bed halen. We laten hem nml wel een tijdje liggen, maar dan raakt hij helemaal overstuur 

Hoi
Hier is het ook begonnen met slecht slapen kan er s'nachts 5 tot 6 x per nacht er uit voor een speen of een knuffel willen hebben en om 5 uur wakker met honger want savonds wil ze haar fles niet drinken heb sinds 2 dagen een radio op haar kamer gezet en hoef er pas om 5 uur uit omdat ze dan een fles wil en kan dan vaak nog tot 8 uur terug naar bed

Go with the flow..
en jezelf zo makkelijk mogelijk maken, verdiep je bijvoorbeeld eens jn veilig samen slapen :)! Dat heeft ons gered die maanden.
ook de groep borstvoedingsforum op fb is heel fijn!

Terug
Bovenaan