Dilemma

A

Anoniem

Guest
Hallo iedereen

Ik ben nieuw op deze site en dus ik zal mij even voorstellen...Ik ben Rianne en ik ben 21 jaar oud...Ik heb al 3,5 jaar een relatie...
Deze site heb ik via een vriendin gekregen, omdat ik een hele grote wens heb...
Mijn allegrootste wens is om een kindje te krijgen...

Het dilemma hierin is alleen dat ik nu al wel een kindje wil, maar mijn vriend wil nog wachten...Hij heeft nog geen vaste baan, ik wel...Ik snap ook wel dat het beter is om te wachten, maar gevoel en verstand lopen niet naast elkaar...
Zijn er nog meer mensen die dit hebben mee gemaakt of die gewoon tips hebben hoe ik hiermee moet omgaan...??

Groetjes Rianne  

Hoi Rianne,

Ik herken je verhaal wel een beetje. Ik ben zelf 21 en mijn wens is ook om al vroeg kinderen te willen. Ik had begin dit jaar een sterke drang gekregen om zwanger te worden. mn vriend wilde ook nog tijdje wachten. Ik respecteerde zijn mening want je moet er alletwee voor 100% voro gaan. Ik had nog 3 strippen voor de pil en mn vriend wou dat ik daarna toch de pil moest halen. Een tijdje later zei hij van oke stop maar naar die 3 strippen en weer een hele tijd later mocht ik helemaal stoppen. Hij had zelf ook de tijd nodig om even na te denken hoe en wat als er een kindje komt. We hebben er veel en goed over gepraat. Nou ook weer niet TE veel want anders werd hij gek van me haha.. Nu ben ik vanaf 1 sept gestopt met de pil en nog steeds aan het afwachten of ik misschien deze week ongesteld word. We staan er nu beide voor de volle 100% achter. Dus ja het heeft even tijd nodig je moet niemand opdringen. Dus je kunt het beste afwachten en erover praten met of je vriend of een beste vriendin of hier. Succes ermee meid :)

Liefs Manon

Hey Manon

Dank je voor je reactie...We praten er gelukkig ook wel veel over dus dat scheelt...
Het is in ieder geval prettig om te lezen dat er meer meiden rond de 21 zijn die met dit "probleem" rond lopen...
Ik hoop voor je dat het lukt volgende week...Ik ben benieuwd...

xxx

He Rianne,

Het komt vast goed...  

Hoe oud is jouw vriend... of ben je al getrouwd?

Groetjes

Hey mon reve

Mijn vriend is 27 en we zijn nog niet getrouwd...

He meisje.

Ja wat een dilemma he?
Je kunt er met mij altijd over praten hoor.... en je mannetje natuurlijk ook (hahaha).
Kusje Judith

Hey juud

Dank je ...wat ben ik blij met jou...Bas moest ook lachen...
Je bent top...

xxx

Terug
Bovenaan