dilemma!?

Hoi allemaal.

Nou moest ik vanmorgen weerkomen om een echo te laten maken om te kijken of er na een week Puregon spuiten ook iets gegroeid is. Nou, er zijn er 4 aan het groeien. Heb ik weer. Nu moet ik zaterdag weerkomen om te kijken hoeveel er dan nog van overzijn of dat het er meer zijn geworden. En als er dan 3 eiblaasjes zijnof we dan deze maand de behandeling stoppen of toch doorgaan. Aan de ene kant hebben we zoiets van een drieling komt zo zelden voor. Maar ja het komt voor. Nu moeten we erover nadenken en ik weet het nog steeds niet. Word nog een dilemma voor ons.
We zitten nu ongeveer een jaar in het ziekenhuistraject.

HELP, Hoe denken jullie hier nou over?

Groetjes Naatje.

Heej Naatje,

Tis gewoon een super idee dat er nu 4 eitjes klaar staan.....
Mijn gynacologe zei dat als ik 3 eitjes of meer heb, dat ze er dan een aantal lek zouden prikken, tot dat er 2 over waren, zodat ik dan wel deze maand verder kon gaan.
Gelukkig zagen ze bij mij maar 2 eitjes staan.

D'r is wel een kans dat je een drieling krijgt, want door deze medicijnen is de kans op meerlingen sowieso groter.

Ik zou als ik jou was eens vragen of ze er niet 1 lek kunnen prikken.......
En anders zou ik zeggen: ga ervoor!! Wie weet staan er volgende week weer 4 klaar en zit je weer met het zelfde probleem.

Heel veel succes,

liefs Flower

Hoi

Vier stuks een mooi aantal maar voor iui teveel? Ik hoop dat er uiteindelijk 3 over blijven zodat het toch door kan gaan. Het zou zo'n terleurstelling zijn als je het niet door kan laten gaan.

groetjes rozemarijn

Terug
Bovenaan