A
Anoniem
Guest
Ik stel me even voor; ik ben Linda en heb 2 zoontjes. We willen nog voor een derde gaan en hadden besloten om in november met de pil te stoppen en dan een menstruatie afwachten dus vanaf december proberen zwanger te worden. Dit ook omdat ik van mijn werkgever alle griepprikken krijg en die van de mexicaanse griep mag je niet hebben in je eerste trimester. Deze zullen in november/december gegeven worden heb ik nagekeken. Maar nu las ik dus ook dat na het vaccineren tegen de mexicaanse griep geadviseerd wordt om twee maanden te wachten met zwanger worden. Dus als je zwanger wilt worden mag je niet worden ingeent tegen de mexicaanse griep. Dat zou dus betekenen dat ik mijn werkgever moet vertellen dat ik zwanger wil worden! Wat moet ik nu? Ik ben 33 en wil eigenlijk niet te lang wachten dus als ik toch niet ingeent mag worden als ik zwanger wil worden hoef ik ook niet te wachten tot december met zwanger worden! Maar ja, in mijn werk in de verpleging wordt inenting wel geadviseerd! Dilemma!! Wat zouden jullie doen? Wachten met zwanger worden en alle vaccinaties krijgen (zou ik pas in febr zwanger mogen worden!) of gewoon doen wat we al van plan waren en als de uitnodiging voor de vaccinaties komen mijn werkgever op de hoogte brengen van het feit dat ik probeer zwanger te worden.