DILEMMA

Hallo meiden

Ik zit met een dilemma en dat is wij moeten onze woning verlaten voor een grote renovatie. We mogen dan de keuze maken of we verhuizen helemaal of we gaan naar een wisselwoning en mogen terugkomen.

Wij kiezen voor het eerste het is namelijk ook dat de woning zeer vochtig is en zeker milton zijn kamer en hij heeft last van astma en huisstofmijtallergie. Ze kunnen ons ook niet garanderen dat de vocht weg is na groot onderhoud.

Wij zoeken een grotere woning en wat nieuwer en aangezien bij ons op het dorp niet zoveel hebben wat ook nog leuk betaalbaar blijf voor ons zijn we ook een beetje genoodzaakt om uit te kijken in de stad. Nou kunnen we misschien er 1 krijgen maar nou krijg ik reacties van mijn familie als jullie daar gaan wonen komen wij niet op visite want volgens hun is het een aso wijk terwijl mijn man afgelopen zondag bij iemand op bezoek is geweest een of twee huizen verderop en die zegt dat het meevalt. Maar daarnaast wil Milton ook niet van zijn school af ik weet het niet meer.

Wat zouden jullie doen.
Dank je wel voor het meedenken
groetjes lisette

Oja het is ook zo dat er weinig woningen vrij komen bij ons op het dorp maar binnenkort toch wel een paar maar wij zijn niet de enigste want ze willen ook woningen gaan slopen en die hebben weer voorrang op ons.

hee meis

het is zeker een dilemma maar ook ik zou gaan voor verhuizing zeker als het ten goede van mijn kind komt
je zult zien dat je familie tzt bij trekt

en wb een andere school : milton is nog klein is hij is heel snel weer gewend op zijn nieuwe school en nieuwe vriendjes

en wat is tegenwoordig een aso wijk?
overal heb je tegenwoordig minder sociale mensen zitten

veel succes!!!

liefs maurilla

Dank je wel voor je reactie. Ik moet er ook aan denken dat Milton er al aan toe is om lekker buiten te spelen en dan wil ik toch ook een veilige omgeving.

Ik moet er ook rekening mee houden dat er toch wel veel criminelen hebben gewoond. Er zijn mensen weggegaan verhuisd dan voor junkies die met spuiten in een portiek lagen dat je moest oppassen dat je zelf er geen in je kreeg geduwd.

Maar ik zit er ook mee ik heb geen rijbewijs en auto en de school is niet zo dichtbij en de winkels ook niet dus ik ben flink aan het afwegen en ik denk dat ik gewoon verder moet kijken .
En mijn familie bedoelt het waarschijnlijk ook wel goed voor de veiligheid van mijn kids .

groetjes lisette

Brr wat een moeilijke keuze moet je maken is het ook mogelijk om gebruik te maken van een wissel woning en vauit die wissel woning door te verhuizen naar een ander huis in een buurt de je beter bevalt?
Qau wennen op school dat is meestal geen probleem, kindjes wennen sneller dan dat jij \Vocht is inderdaad erg slecht voor kids met astma, sterkte met het maken van je keuze.

Groetjs

snap dat het een dilemma is voor je,
maar vergeet niet dat familie nu heel veel kan roepen maar dat als je er eenmaal woont ze dan toch wel op visite komen want om zoiets zeggen ze echt het contact niet op.
Ik zou persoonlijk kijken naar wat voor kereltje milton is, is hij iemand die heel slecht tegen veranderingen kan en daardoor heel erg van slag is zou ik het niet doen maar als je het idee heb dat hij daar gewoon aarden kan, zou ik zijn gezondheid voor laten gaan.
Vaak hebben die kleintjes zo wel weer een nieuw vriendje of vriendinnetje,

veel succes met je keuze maken!
Liefs Marina

snap dat het een dilemma is voor je,
maar vergeet niet dat familie nu heel veel kan roepen maar dat als je er eenmaal woont ze dan toch wel op visite komen want om zoiets zeggen ze echt het contact niet op.
Ik zou persoonlijk kijken naar wat voor kereltje milton is, is hij iemand die heel slecht tegen veranderingen kan en daardoor heel erg van slag is zou ik het niet doen maar als je het idee heb dat hij daar gewoon aarden kan, zou ik zijn gezondheid voor laten gaan.
Vaak hebben die kleintjes zo wel weer een nieuw vriendje of vriendinnetje,

veel succes met je keuze maken!
Liefs Marina

Ik zou ook voor het nieuwe huis gaan, maar dan moet de buurt wel net zo veilig zijn als je huidige buurt. Ons criterium was altijd: de auto's en tuintjes moeten er netjes uitzien, en nu met het wk: als mensen buiten tv kijken en met bier in hun voortuin zitten vind ik het aso...

Terug
Bovenaan