Dilemma

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

He denk je dat je bij een 3e keer zwanger worden alles wel weet en er niet zo mee bezig bent. Nou niet dus. Ben weer helemaal verslaafd aan deze site en aan alles wat met zwanger worden te maken heeft.

Ik zit met een klein dillemaatje as zaterdag geven wij een bbq voor familie en vrienden voor de diplomering van mijn man. Hier hoort natuurlijk een toost bij. Maar nu twijfel ik enorm of ik wel of niet een borrel kan nemen. Zit nu in mijn vruchtbare periode dus ik zou zwanger kunnen zien of worden. Wat zouden jullie doen.

Liefs Linda,

toosten en een mini slokje nemen en daarna naar de keuken om "iets te pakken" en daar je glas laten staan???????

liefs kim

Hoihoi!

Ik heb regelmatig gelezen en gehoord (zelf geen ervaring mee) dat een glaasje (mits geen absint :p)geen kwaad kan als er nog geen innesteling heeft plaatsgevonden. Als er nog geen innesteling heeft plaatsgevonden, is er nog geen bloedverband tussen jou en je kindje.

Heb er geen ervaring mee, maar dit is wat is regelmatig hoor en lees op vragen zoals die van jou!

Veel plezier bij de BBQ!

Liefs Daisy

Hoi, klopt Wat daissy neer zet. Gewoon Wat nemen. Maar met mate x

Je kunt rustig een borrel nemen. De placenta vormt zich pas na een paar weken. In die tijd voedt het vruchtje zich dmv van de dooier. Dus het kan nog geen kwaad. Zodra de placenta zijn werk gaat doen wordt het kindje door jouw bloed gevoedt.

Lekker een borrel pakken hoor! Kan geen kwaad... echt niet!

Terug
Bovenaan