dilemma

Wij hebben voor de bruiloft een weekendje weg gekregen. Nu kunnen we kiezen uit verschillende steden. Manlief zou het liefst naar barcelona vliegen, maar ik wil het liefst ergens met de auto heen. Het was de bedoeling dat we zonder onze kleine zouden gaan, maar als we gaan vliegen kan ik niet zo maar even terug. Ik vind Brugge ook al ver genoeg. Parijs wil ik nog over nadenken, maar als we verder gaan wil ik die kleine toch mee hebben. Zouden jullie voor een weekendje met z'n tweeen gaan of met z'n drieen en dan verder weg?

oh ik begrijp je heel goed! voor dichterbij zou ik met zijn 2-en gaan maar als ik ga vliegen gaat de kleine mee! is mijn mening.....ik zou dit goed bespreken met je man en idd brugge is een hele mooie stad!

nee ook ik zou dat nog te vroeg vinden, ik vind dat ik zowiezo tot een jaar vlug bij mijn kind moet kunnen zijn, dus vliegen zou ik ook nog niet willen!
Brugge ken ik niet, parijs is idd ook mooi!
Denk dat met zn 2e wel leuk is als ´huwelijksreisje` maar aan de andere kant als je man wat verder weg wil, is met zn 3e toch ook leuk ;-)

Ik denk ook dat ik er moeite mee heb (weet trouwens wel zeker) maar aan de andere kant lijkt het me ook wel fijn om even met z'n tweeen te zijn. Maar dan wel op een afstand waarvan ik zo terug kan. Mijn moeder heeft beloofd dat hij daar mag komen en daar heb ik alle vertrouwen in. Hij kan echt wel een paar daagjes zonder mama. Maar mama niet zo goed zonder hem ahahhaha. Zal zo eens kijken wat tickets kosten. En anders toch maar lekker in de buurt.

Terug
Bovenaan