Dilemma

Wel vertellen/niet vertellen…

Dames ik zit echt met een dilemma…

Bijna iedereen van onze familie en vrienden weet dat ik zwanger ben, zelfs mijn leidinggevende weet het. Mijn naaste collega’s weten nog van niets en zal het liefste uitroepen dat ik ZWANGER ben. Alleen daar wilde ik in eerste instantie nog even mee wachten, maar dat wordt steeds moeilijker. Wat moet ik nu??....

Tja, schijnbaar wil je het graag vertellen, anders zou je er niet over nadenken. Als al oveel mensen het weten dan zou het vertellen. Maar het is uit eindelijk een keuze die je zelf moet maken. Succes met beslissen.

Ik zou ook zeggen: gewoon vertellen! Je wilt je vreugde nou eenmaal met de hele wereld delen en als er toch al zoveel mensen zijn die het weten, gewoon doen!

Succes met je beslissing! Liefs Lynn.

Ik ben het helemaal eens met de andere dames! Niet al te druk over maken, waarom niet? Hoe meer er met je meeleven hoe beter! Vooral als je een keer niet zo lekker bent... Succes!
Liefs

Volg je gevoel.... Als je t wil vertellen, doen! Als je er niet zeker van bent wacht je nog even. Tis jouw zwangerschap en je hoeft je níet vast te houden aan de 'norm' van 9-11 weken.

Ik kon m'n mond ook niet houden. De eerste keer niet. Toen ging het helaas mis, maar ook nu weer niet. De reacties waren in beide gevallen erg leuk en toen het verkeerd ging werd er zo lief gereageerd (en dan te bedenken dat m'n collega's waar ik het meest mee samenwerk mannen zijn).
Het voordeel is dat niemand raar opkijkt als je weer naar de wc moet. Het is niet dat ik er de hele tijd over praat maar het is wel eens makkelijk in de werkverdeling. Langdurige projecten ben ik nu al aan het uitleggen aan m'n collega. Nieuwe langdurige projecten gaan nu ook naar mijn collega en ik coordineer. Behoorlijk prettig idee moet ik zeggen.

Terug
Bovenaan