Dilemma

Hallo allemaal,

Ik ben ongepland zwanger! We hebben altijd condooms gebruikt maar blijkbaar is er ergens is mis gegaan. Ik heb twee zoons uit een vorig huwelijk, 17 en 15 jaar, en een zoon (3) uit huidige relatie. Dit kindje is welkom, al zal de oudste het verschrikkelijk vinden!
Ik kan alleen niet blij zijn en dat vind ik zo erg! Ik was klaar met mijn gezin, ben 43 als het kindje geboren wordt, heb bij de laatste zoon HELLP ontwikkeld net voor de geboorte.
Waarom kan ik nu niet blij zijn en genieten? Het is ook zo onwerkelijk! Ben nu 7 wkn zwanger.
Hebben jullie ideeen?
 
Hoi fruupke,gefeliciteerd met je zwangerschap! Fijn dat ondanks een andere planning je kindje welkom is! Wat maakt dat je niet kan genieten van je zwangerschap? En hoe is je man/vriend eronder? Ziet hij het positief in?
 
In de loop van de tijd zal het best beter gaan. Je bent nu erg overdonderd. Maar je krijgt nu een kadootje. Een kind erbij kan altijd, maar 1 missen kan niemand.
 
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Waarom denk je dat de oudste dit zo erg gaat vinden?

Ik kan je niet echt een advies geven het enige wat ik zeggen kan ik praat met je man er over en met je oudste kids mischien kom je er achter waarom die het zo erg zal vinden....

En mischien kan je daarna er wel heel blij mee zijn

Groetjes Ciska
 
Bedankt allemaal voor jullie reacties!
Ben op vakantie geweest, vandaar mijn late reactie.
We hebben het de kinderen verteld en idd, het viel reuze mee.
Op vakantie heeft me 1 uitspraak erg geholpen: een kind erbij kan altijd, maar eentje missen kan niemand. Dank je wel Supertje....
 
Graag gedaan meid, schiet er gewoon van vol. Hoop dat je lekker kunt gaan genieten nu. Op deze leeftijd is het echt nog een kadootje. En de verrassingen van het leven, zijn de mooiste, ondanks dat je het soms overvalt.
 
Terug
Bovenaan