Dilemma's....

En ik vind ze behoorlijk lastig.....in mn omgeving lijkt iedereen op het moment in relatie crisissen te zitten :S
Een hele goede vriendin van mij is bij haar vriend weg en zit zonder woonruimte sinds vorige week; EN mn zwagertje (broer van manlief) is door zn vriendin op straat gezet vanmorgen en zit dus ook zonder woonruimte; nu heb ik hier ruimte genoeg en kunnen ze best hier tijdelijk verblijven alleen weet k eigenlijk niet of ik dat op het moment zelf wel zo zie zitten? k ben dagelijks honds en honds moe en heb zo al moeite genoeg me de dag door te 'worstelen'met die 3 kids die er hier al rond lopen; maar ja, anderzijds kan ik het ook weer niet over mn hart verkrijgen ze buiten te laten staan....wat nu?!

Ze zullen toch echt wel begrijpen dat het je te veel word om hun in huis te halen. Wat je al schreef met drie kids en nog de zwangerschap en dan nog twee volwassen er bij. Dit klinkt heel hard maar ben jij echt de enige in hun omgeving die tijdelijk onderdak kan bieden? Hebben ze verder niemand anders? Begrijp me niet verkeert ik zou het zeker ook heel moeilijk vinden om familie of een goede vriendin niet in huis te nemen ,maar je gezondheid en dat van die kleine gaat voor en als je nu al zo moe bent hoef je daar echt niet schuldig over te voelen. Ik hoop dat je hier wat aan hebt

Groetjes
Brenda

Ik sluit me voor het grootste deel bij de voorganger aan.

Maar jij kent ze goed, zijn er afspraken mee te maken (die ze dan ook echt nakomen) dan zou je nog kunnen kijken of je het haalbaar kan maken. Je hebt dan misschien wel ee volwassene erbij, maar met goede afspraken is het misschien ook wel een hulp in huis.
Maar dan moet je wel zeker weten dat ze zich echt kunnen inzetten en hunafspraken nakomen en je moet voor jezelf bepalen of je genoeg ontspannen kan zijn met 1 van die twee in huis. Ik zou sowieso niet beide doen.
En...nog belangrijker kan je dingen zelf uit handen geven om te rusten dat ze misschien voor je koken ofzo.....(ik zou dat bijvoorbeeld niet kunnen en dit dan ook nu niet moet doen)

Terug
Bovenaan