<p>Hallo iedereen,</p><p>voornamelijk om advies en even mijn hart te luchten dit topic. Mijn partner en ik zijn ondertussen 3 jaar bezig om zwanger te worden met alleen 1 miskraam als gevolg. We zijn bij een arts geweest maar die wil me niet onderzoeken omdat ik overgewicht heb en een aantal kilo’s kwijt ben. Hieee ben ik ook aan de slag, maar nog niet waar het moet zijn.</p><p>nu doet de kans zich voor dat ik een werk/leer traject kan volgen in de droombaan die ik altijd wilde; juffrouw worden. Dit zou dan twee jaar duren maar er word aangeraden vanwege de zwaarte niet zwanger te worden tijdens het traject of met een pasgeborene. Nu duurt de kinderwens al drie jaar en geen idee wanneer er echt een succesvolle zwangerschap zal volgen... Ik zou heel graag de studie willen doen maar ik wil ook niet de kinderwens opzij zetten.. Dillema dus want wie weet hoe lang een zwangerschap nog zal duren.. en dit kan ik nu doen (start februari) en dan ben ik na twee jaar juf. Indien de zwangerschap toch optreed tijdens het leer werktraject dan kunnen ze eventueel het contract beëindigen en dan moet ik de kosten zelf terug betalen. Ik zit in een tweestrijd en weet nier goed welke kant ik op moet. Iemand tips of advies?</p>