dillema

A

Anoniem

Guest
ja meer met me zelf hoor
maar ik snap dus geen ene #@!% van dat hele cyclus gebeuren

en wat is nou een NOD
ennn.. ik zit dus met een vage berekening van me zelf

als ik gestopt ben met de pil. (22pilletjes) dan word ik 4dagen erna ongesteld
daarna duurt   mijn menstruatie ook 4dagen en stopt dan
heb je dan een snelle eiersprong of een langzame
of ja want hoe lang is mijn cyclus dan?
dat begrijp ik dus niet.,

anybody???

Hoelang ben je bezig als je nog maar net bezig bent dan kun je je cyclus nog niet echt bepalen en ook niet wanneer je ei is, omdat je met de pil elke cyclus een kunstbloeding hebt gehad, ik zou het geowon een paar cycli opschrijven en als je twijfelt gewoon de ovulatietesten gebruiken of temperaturen.
Maar zo maak je je helemaal gek.

Gr Wendy

maar ondanks ik de pil heb gebruikt hoe lang is mijn cyclus dan
en wat betekend NOD?

een cyclus varieert dus ik kan dat je niet vertellen bij de meeste 28dgn maar het kan erg varieren, en je ei hoeft ook niet 14dgn voor je ongi te zijn. ik zou eht gewoon bijhouden.
Je nod is de dag dat je ongi moet worden of ja eingelijk niet moet worden natuurlijk als je zwanger wilt worden,  niet ongi dag NOD.
Maar maak je eigen neit zo druk als je nog amar pas bezig bent, is zonde.

Succes met alles.

Gr Wendy

Wat je inderdaad kan doen is vanaf je menstuatie na de pil stop, tot de volgende menstuatie gaan tellen, hoeveel dagen er tussen zitten. Dit doe je vanaf de eerste dag van de menstruatie. Dan kun je gaan bepalen hoe lang je cyclus is. Je eisprong heb je onv. veertien dagen voor je menstruatie, dus is lastig te bepalen, omdat je in het begin niet weet wanneer je menstuatie is. Ik heb een regelmatige menstruatie van 30 dagen, dus op dag 16 na de laatste menstruatie zou ik dan mijn eisprong moeten hebben. In theorie dan he? Want de 1 is eerder dan de ander.

Terug
Bovenaan