diner ideetjes verjaardag (spoed)

Ik krijg morgen weer (vee!!) eters! En daar zitten een paar beweeglijke kinderen bij, dus liever niet iets wat onherstelbare schade aanricht aan bekleding enzo! (pastasaus, ketchup e.d.)
Ook zou ik iets meer voedsel op tafel zetten als pannenkoeken of patat.

Worstenbroodjes leek me wel wat, maar dat alleen is ook zo kaal ....

Jullie hebben vast al ervaring en goede ideetjes!!
Thanks alvast!
Nelleke

Het eerste waar ik aan dacht was soep of raviolli ofzo.....dat doen wij vaak bij verjaardagen omdat het makkelijk klaar te maken is. Maar goed dat vlekt dus wel.
Kun je geen soort tapas maken? Doe je van alles wat. Wat mini sateetjes, mini worsten broodjes, tortilla's met roomkaas en tomaat oprollen en dan schuin door midden snijden, pannekoek rolletjes met jam, een plak worst en kaas vult ook vaak wel. Je zou ook van die vleesrolletjes kunnen maken met augurk of asperge erin, Of wat prikkers met een worstje en een zilveruitje. Of misschien kippevleugeltjes??? Het zijn maar wat ideetjes.
Succes iig wat je ook gaat doen.

Hier stond de tafel ook weer vol met lekkers, vind ik leuk om te maken en dan loop je op de dag zelf niet continu in de keuken.
Muffins is ook altijd wel lekker voor iedereen.
Aardappelsalade kun je van tevoren klaar maken.
Kijk anders eens op www.ah.nl daar heb ik veel recepten vandaan
Of op www.snelklaar.nl heb je ook veel leuke, makkelijke en lekkere recepten

succes

quiche met salade! ook kant en klaar te kopen

tonijnpastasalade

200 gr. gekookte lintmacaroni of pijpjes, 2 uitgelekte blikjes tonijn, half potje pesto rosso, 4 lente-uitjes in ringen, scheut olijfolie, eetlepel kappertjes, olijven, 2 rijpe tomaten en of een paar geroosterde paprika's of zongedroogde tomaten in reepjes.
kook de pasta.Vermeng de tonijn met de overige ingredienten en meng de pasta er als laatste door.

ingredienten verzoveelvoudigen

of van die pastakussentjes met vlees of groenten met wat rauwkost voor de kids.

Succes!

Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan