Dingen in mondje stoppen

<p>Mijn dochter is nu 5,5 maand en stopt nog steeds nooit wat in haar mondje. Voor een fles en hapjes eten doet ze graag haar mondje open. Haar speelgoed daarin tegen pakt ze wel en bekijkt ze en ze slaat ze ook regelmatig, maar stopt het nooit in haar mond. Weet iemand wanneer begint dat ongeveer begint?</p>

Wees blij Haha! 
bij ons begon het met 5 maanden en doet het nu nog steeds( anderhalf). 

hier stopt hij meestal alles in zijn mond als er tandjes komen. 

Vanaf 2,5 maanden had ze al last van tandjes! Toendertijd vond ik het al zo vervelend dat ze niks had aan haar bijtringen/speelgoed, maar nu nog steeds doet ze er niks mee als ze last heeft. Hele dagen het vingertje kauwen. Vraag me echt af wanneer het gaat gebeuren, haha

Mijn dochter heeft het nooit gedaan dus misschien gaat ze het wel nooit doen. Mijn zoontje al vanaf het moment dat hij dingen vast kon pakken en heeft het tot 2 jaar gedaan zand aarde vingerverf alles ging naar binnen. Dus wees blij dat jij dochtertje het nog niet dit haha 

Mijn kinderen lijken blijkbaar op die van girafje. Mijn zoontje heeft het nooit gedaan en mijn dochtertje zodra ze iets kon pakken. Toen ze 1,5 was stopte het. 

[quote quote=10316983]Mijn kinderen lijken blijkbaar op die van girafje. Mijn zoontje heeft het nooit gedaan en mijn dochtertje zodra ze iets kon pakken. Toen ze 1,5 was stopte het.[/quote]
Alleen bij mij andersom mijn dochter niet en mijn zoontje wel haha 

Terug
Bovenaan