Dingen laten?

Hoi dames,

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of jullie ook dingen moeten laten nu je zwanger bent? Ik heb gerookt vanaf mijn 14e tot dat ik wist dat ik zwanger ben (ben nu 26). Ik ben diezelfde dag nog gestopt en heb sindsdien niet meer gerookt. Heb al meerdere stoppeligen gedaan, maar nu ik weet dat er een mensje in me groeit heb ik er totaal geen moeite mee. Ik denk er niet eens meer aan! Mijn vriend rookt nog wel, dat stinkt zeg :-D. Zijn hier nog meer gestopte rokers of hebben jullie andere dingen 'moeten' laten?

Ik ben ook gestopt met roken.
Ben bij de eerste gestopt en bij de tweede ook. Nu hopen dat ik het straks na de bevalling en de borstvoedingperiode ook nog volhou!
En ik mag ook geen rood vlees en wijntjes meer, maar gelukkig is het voor een goed doel!

Ik drink en rookte van te voren al niet, dus voor mij makkelijk.

Wel met eten rekening houden met wat wel en niet .. Verder nergens moeite mee.

Bij mijn eerste zwangerschap ben ik gestopt zodra ik wist dat zwanger was. Na drie maanden was ik niet meer misselijk en begon ik het wel te missen. Ik ben toen heel erg gaan snoepen en daardoor totaal 20 kilo aangekomen. Ook na mijn bevalling heb dit een tijd gehad. Ben er nu helemaal vanaf gellukig. Hoop voor jouw dat het niet zo gaat.
Gr.

Ik merk inderdaad dat ik meer zin heb om te snoepen. Ik probeer het zo min mogelijk te doen! Heb extra veel fruit en weinig snoepjes in huis, dan dwing ik mezelf wat meer fruit te eten!

Ik ben toen mijn spiraaltje er uit ging gestopt met roken.
Verder heb ik alleen een drankje gehad tijdens mijn laatste menstruatie.
En zins ik weet dat ik zwanger ben blijf ik ook van de rauwe vleeswaren af en energie blikjes

Ik ben een enorme wijn-liefhebber en ja dat zit er voorlopig niet in. Het eerste wat ik dacht toen ik het resultaat zag was; Getsie, nu mag ik geen Carpaccio meer eten. Ik vond het later zelf ook een beetje maf.
Stoppen met roken heb ik 3 jaar geleden al gedaan, dus dat hoeft niet meer.

Bij m'n eerste had ik al overgewicht toen ik zwanger werd en ben in 2 jaar tijd 20kg afgevallen. Dat gaat me niet nog een keer gebeuren (hoop ik).
Ik ben de afgelopen week zelfs afgevallen.
Voor mij is het nu goed op m'n eten letten en vooral lekker sporten en ik hoop zolang mogelijk fit te blijven.

Succes met allerlei verleidingen, we hebben ze allemaal.

Terug
Bovenaan