dingen ondernemen

Ondernemen jullie nog veel buitenshuis of zijn jullie al helemaal in huis gekluisterd?

Ik doe eigenlijk nog redelijk wat buitenshuis en sta er eigenlijk niet zo bij stil dat elk moment mijn vliezen kunnen breken.

Morgen ga ik met een vriendin, haar zoon en onze dochter naar balorig (binnen-speel-toestanden) ze zei nog zal ik plastic meenemen straks beval je in de auto haha maar idd ik zal nu wel alles bij de hand willen hebben.

Zaterdag verjaardag van mijn schoonvader de hele middag en begin van de avond.

Ik loop ook nog twee keer per dag ruim een half uur met de hond, loop nog naar de buurt super enz.

Ik heb zoiets, zolang ik me goed voel hoef ik niet thuis te blijven.... Maar soms vraag ik me af of het niet de boel uitdagen is.
 
Ik ben ook nog lekker actief hoor. Ben gisteren nog wezen shoppen en naar de markt met mn moeder. En ik ga ook smiddags vaak een rondje 25min lopen hoor. Alleen maar binnen zitten en niets doen word ik zo snel beu. Laat mij maar een beetje bezig zijn anders gaat de tijd zo langzaam en ga je alleen maar zitten wachten. En volgens mij is het juist alleen maar goed hoor want dan heb je een goede conditie voor de bevalling, dat zei de verloskundige ook. Het moet natuurlijk niet ten koste van jezelf gaan maar dan geeft je lichaam ook wel een seintje.
 
Ik ga s'morgens naar mijn opa en oma...smiddags lig ik uitgeput op de bank.
Met mijn honden lopen kan ik zelf al een tijdje niet meer. Komt ook door wat bekkeninstabiliteit, hou het ook niet meer vol.
Verder ga ik meestal wel mee met boodschappen doen maar ven daarna echt moe.
Verjaardagen probeer ik wel maar lukt niet altijd.
Verder doe ik momenteel eigenlijk niks.
Maar komt natuurlijk ook door de buikpijn steeds...
Wou dat ik meer kon doen, lijkt me heerlijk om weer lekker met de honden op pad te kunnen
 
ik moet wel ;)! heb twee zoontjes van 3,5 en van 1,5 dus dan blijf je wel bezig! gelukkig slaapt die van 3,5 ook nog een poosje smiddags zodat ik ook kan anders zou ik savonds ook gelijk met hun naar bed moeten, ben ook erg moe elke keer. maar door het middagslaapje hou ik het redelijk vol. ik onderneem niet meer zoveel in de zin van weg gaan, daar heb ik geen zin en geen puf meer voor, maar boodschappen enz moeten gewoon gedaan worden... gelukkig helpt mn man me lekker in het huishouden, dat scheelt al enorm!

maar gewoon lekker blijven doen hoor! dan duurt de tijd niet zo lang en blijf je idd in conditie!! en pik je het straks ook weer sneller op volgens mij, na de bevalling! als je nu al niks meer doet moet je straks weer zo hard wennen ;)!
 
Dat is de boel niet uitdagen hoor! Meestal breken je vliezen toch 's nachts en de kans dat het daarmee begint is kleiner dan een begin met weeën.

Sinds het zo rommelt en het fietsen wat minder snel & prettig gaat doordat ons meisje is ingedaald blijf ik wat dichter bij huis. Alles op loopafstand vind ik prima! Nu heb ik dit weekend nog wel een kraambezoek en babyshower in de planning, maar dan ben ik niet alleen (op de rit voor de shower na, en dat is 2x 25 minuten dus dat durf ik nog wel)

Verder doen we de boodschappen samen en al het huishoudelijke doe ik nu even alleen, mijn man werkt en klust al zoveel en voor hem is het ook zwaar (hij zat in maart nog op het randje van een burnout en is nooit helemaal hersteld). Verder rommel ik een beetje aan in huis, kussenhoezen maken, stoel bekleden, dat soort dingen...
 
Ik doe ook gewoon nog de alledaagse dingen. Wel wat minder "fanatiek" maar dat is ook niet zo gek.

Ik heb natuurlijk ook al 2 kids, dus ja, de oudste moet gewoon naar school en de ander 2 ochtenden naar de psz. Verder doe ik gewoon nog de boodschappen en het huishouden, maar alles rustig aan.
Ben vanmorgen ook even naar de winkels gelopen (lopen is goed voor het evt opwekken ;-) en anders kan het sowieso geen kwaad...)

Merk wel dat ik snel harde buiken heb, bij bijna alles wat ik doe, maar ja, dat is denk ik ook wel logisch...

Op zich ben ik niet zo bang dat m'n vliezen breken, bij mijn 2e hebben ze die met 9 cm ontsluiting gebroken... En als het wel zo is...jammer dan. Ons meisje ligt al behoorlijk laag, dus ik verwacht dan ook geen stortvloed :)

En ik kan sowieso ook niet gaan zitten wachten...het duurt me toch al te lang, dus kan beter een beetje bezig blijven...

Ben trouwens wel benieuwd wie de volgende van ons is, die haar kleintje mag ontmoeten...
 
Vandaag gewoon lekker weg gegaan en nu kapot thuis haha. Maat wat heeft onze dochter genoten van haar ochtend speelparadijs! Vanavond nog even met manlief en dochter naar de stad geweest. Morgen en zondag verjaardag, maandag 38 weken, dinsdag weer verloskundige enz haha.
 
Terug
Bovenaan