dingetjes in ontlasting

hoi hoi
demy had net een volle poepluier , en er zaten allemaal klontjes en sliertjes ofzo in ???
echt heel raar!!
nu heeft ze gisteren na 7 dagen eindelijk weer eens gepoept en vandaag heeft ze dus weer gepoept misschien dat het daar mee te maken heeft !!!
maar ik heb dit nog nooit gezien , normaal heeft ze altijd 'gladde' ontlasting!
herkend iemand dit of weet iemand wat dit is?

groetjes kus mariska mv demy

hoi maris,

Kijk ff op www.borstvoedingsforum.nl. Ik heb er iets over gelezen. ik weet niet meer precies maar ik geloof dat het wel vaker voor komt.

groetjes Pauline

Hoi,
Als je borstvoeding geeft is dat wel normaal die dingetjes hoor, ze lijken net op kleine bolletjes zeg maar. Dit is onverteerde bv (zonde hihihi).
Yoëll had dat ook toen hij borstvoeding kreeg. De kraamhulp zei dat het normaal was en ik me geen zorgen hoefde te maken.

Groetjes Pauline

hoi hoi,

Alles is helemaal normaal! Wat je beschrijft is prima. In de ontlasdting kunnen kleine stukjes zitten (ook al heeft je kindje alleen maar melk als voeding) er kunnen sliertjes inzitten, heel gewoon. Als je kindje verkouden is kan er ook slijm in zitten. Mijn huisarts zei een keer tegen mij toen ik er was voor de ontlasting van de oudste : De poep mag van alles bevatten en elke kleur hebben van de regenboog, zolang er maar geen bloed inzit....
Deze heb ik altijd onthouden en sindsdien vind ik niets meer raar!

Groetjes, Misja, mama van Thijmen (bijna3 ) en marten (5 weken)

Terug
Bovenaan