DINSDAG 26 JUNI MIJN NOD..... WIE NOG MEER??

A

Anoniem

Guest
Hey meiden!!

Nou a.s. dinsdag is mijn NOD! Ik ben af en toe gewoon een beetje zenuwachtig, kennen jullie dat gevoel??
Heb overigens wel veel kwaaltjes die erop zouden kunnen wijzen dat ik zwanger ben, maar ja, die hoor je wel vaker he?
Soms denk ik weleens.... zal ik nu alvast testen?? Je hoort weleens dat het dan al raak is bij sommige meiden.
Maar ik heb een cyclus van tweeentwintig dagen, dus is best kort. Ik vraag me af of je al veel hormoon aanmaakt als je nog maar zo kort zwanger bent.

Gr Terremoto

Hoi hoi,

Mijn NOD is ook 26 juni. Het is voor mij de eerste ronde en ik ben er van een cyclus van 28 uit gegaan vooral omdat ik ongeveer 2 weken geleden pijn had li onderin mijn buik dus vermoed ik dat dat mijn eisprong was.
Ik heb ook klachten en het liefst wil ik nu ook al testen maar net zoals jij al zegt het kan ook nog van het ontpillen zijn.
Mijn vriend en ik gaan woensdag od donderdagochtend testen als er nog geen RD's zijn.
Ik wens je in ieder geval veel succes en hopen dat het raak is.

Groetjes
Debbie

Hey Debbie!

Bedankt voor je reactie! Leuk altijd als er iemand reageert! Ja spannend he? Eerste ronde dus voor jou, spannend hoor. Zeker omdat je ook niet precies weet hoe lang je cyclus is. Voor mij is het pas de tweede ronde hoor! 1e cyclus was bij mij 22 dagen, dus daarvan uitgaande zou ik dus a.s. dinsdag ongi moeten worden.
Heb voornamelijk behoorlijke hoofdpijn sinds 1 dag nu. Kan me niet  herinneren dat ik dat bij mijn vorige cyclus ook had. En last van mijn ogen, vind ik ook apart!
Nou ja we zullen toch moeten afwachten helaas!
Jij ook succes ermee!
Is het bij jullie ook voor de eerste baby? Bij ons wel in ieder geval.

Gr Terremoto

Hey Terremoto,

Ja het is voor ons ook voor het eerste kindje. Dus heel spannend allemaal.
Soms word ik erg onzeker omdat je niet weet of de klachten van het "ontpillen" komt of door een eventuele zwangerschap.
Wanneer ga jij testen?
Veel succes en laat je het weten ben wel benieuwd.

Groetjes
Debbie

Hoi Terremoto en Debbie82,

Wij zitten in ronde 1 derde kindje. 2 Meiden van 4 en 1,5 jaar oud.
Morgen kan ik gaan testen en overmorgen wordt de oudste 4 jaar, ik hoop dat ik een mooi cadeau voor haar heb.
De kwaaltjes zijn er weer maar misschien zit dat wel tussen mijn oren.
Ik kan bijna niet wachten.
Succes hoor.

Groeten Kim

Hoi Terremoto,

Ik heb ook morgen 26 juni mijn nod maar had al een tijdje wat klachten die op alles kon duiden of aankomende menstruatie of zwanger. Ik heb al een kindje en herkende het van de vorige keer dus ik dacht vanochtend in ene keer laat ik maar een test doen. Ik heb de digitale test van Clear Blue gedaan en wat stond er ZWANGER!
We zijn erg blij!!!

Hoop voor jou dat het ook raak mag zijn. Spannend! Wanneer ga je testen!

Groetjes, Jolanda

Hey  meiden,

Bedankt voor jullie reacties allemaal!!
Nou ik zit een beetje vreemd in elkaar geloof ik......
Ik ben al 6 dagen over tijd en nog steeds geen positieve test...
Heb nog wel steeds van die vage klachten. Vanmorgen werd ik weer heel misselijk wakker en heb  af en toe  steken in mijn borsten.  Nu ga ik pas zaterdag of zondag weer een test doen. Ben er ook wel erg vroeg bij geweest hoor, ik heb namelijk een cyclus van 22 dagen. Misschien dat het hormoon nog niet op peil is ??? Of ik ben gewoon niet zwanger en mijn lichaam is gewoon in de war. Ik ga maar van het laatste uit.
En? zijn er al weer meer met een positieve test? Zou wel leuk zijn natuurlijk!

Gr Terremoto

Debbie? Kimvg?
Hebben jullie nog getest?? En??

Jola71!! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

Gr Terremoto

Terug
Bovenaan