dinsdag (3-8) naar vk

A.s. dinsdag gaan we weer naar de verloskundige. Dat wordt dan alweer de derde keer. De tijd vliegt voorbij zeg. Ik weet niet of het standaard is om bij elke bezoek het hartje te luisteren, maar daar heb ik wel behoefte aan hihhi.

Maandag ben ik alweer 17wk zwanger! En over 3 en half week hebben we dan de 20wk echo. En eerljk gezegd ben ik enorm nieuwsgierig naar het geslacht van de kleine, zal leuk zijn als ze het dan verklappen. Mijn vriend is er van overtuigd dat het een meisje wordt hahaha.

Als ik heel brutaal kan zijn dinsdag, dan ga ik vragen of de vk voor 26-8 nog tijd heeft voor een pretecho haha.

Zijn er nog meer zo erg nieuwsgierig?

Hier ook erg nieuwsgierig! 24-8 bij ons de 20 weken echo... Mijn man is er zo zeker van dat het een jongen is haha! We zullen zien hoor!!

Wij willen wel weten wat het is, maar dat zeggen ze dan toch ook (als je dat wilt)? Of niet?

Ja bij de 20wk echo zeggen ze het geloof ik wel als je het wil weten. Ik weet alleen niet of ik nog 3 en half week wil wachten hahaha.

Maar als niet anders is dan wachten we netjes op 26-8

Ook wij zijn vreselijk nieuwsgierig!! Wij gaan in de 18de week (vrijdag 13 aug) voor een pretecho om te kijken of we het geslacht kunnen zien...

Wij vertellen de buitenwereld NIET dat we voor een pretecho gaan omdat we beide hele nieuwsgierige ouders hebben en het meteen zouden doorhebben als we dan per ongeluk zouden zeggen dat hij of zij schopt. Zolang hun niet weten dat wij het weten kunnen we ons er nog uit praten!!

Vlindertje: als jij aangeeft dat je het geslacht wilt weten en ze kunnen het zien dan zullen ze het ook zeggen!!

Jaa ben ook erg nieuwschierig, net bij de vk geweest en de kleine groeit goed. je kon de hartklepjes nu ook horen!! wij zijn nu ook 3 x geweest. over 2,5 week de 20 weken echo en eigenlijk willen we ook nu al maar ja denk dat ik maar gewoon even geduld heb..

Ik ben ook wel nieuwsgierig naar de 20 weken echo (nog 6 weken wachten) maar vooral om te zien of alles goed is met de kleine. Hopelijk is het gezond.

Morgen naar de verloskundige (voor de tweede keer) ik denk dat we dit keer wel naar het hartje gaan luisteren.

ik ga morgen (6-8) weer naar de verloskundige, en op 1 september hebben wij de 20 weken echo. (ik ben dan al 21 weken zwanger maar wij gaan nog even op vakantie in mijn 20ste week.
ik ben ook erg nieuwsgierig of het er allemaal gezond uit ziet.
dat we een dochter krijgen weten we al vanwege de vlokkentest.
allemaal veel plezier en succes bij jullie 20 weken echo! geniet ervan.

Terug
Bovenaan