dinsdag Ballorig Houten??

Hay, Een tijdje terug hebben we het er over gehad om met een paar mama's uit de omgeving van Nieuwegein een keer naar Ballorig te Houten te gaan. Nu kan ik mij vaag herinneren dat daar uiteindelijk dinsdag 26 februari is uitgekomen, maar dat er maar 1 iemand meeging (Di Silva??). Dus ik vroeg mij af of het nog doorging, want eigenlijk is er iets tussen gekomen: ik moet onverwacht sochtends werken. Dus gaat het nog door? of kan ik gaan werken?

hoi hoi !
ik vroeg het me ook af maar je bent me net voor ....
Zullen we anders in maart een dag afspreken? Het komt jou niet tof uit en wij zitten nog in de verbouwing van de slaapkamer en ik ben  aan het verven en nog meer verven en nog meer verven ... het liefst spreek ik een ander keertje af.
Zullen we een nieuwe datum prikken?? Want het lijkt me superrrrrrrrrrgezellie!!

liefs
di silva

Ik zou heel misschien ook meegaan, maar vindt het ook niet erg als het verplaatst wordt...Volgende week zaterdag hebben we ook al een forumdag in Veenendaal. Prik maar een nieuwe datum, dan zie ik het wel.

Ja, prima. lijkt me leuk in maart dan een keer af te spreken. Komt voor mij ook even wat beter uit.
Misschien ga ik zaterdag nog wel naar de andere bijeenkkomst. Zal t.z.t. wel een paar nieuwe data voorstellen.
Succes met de verbouwing!

Terug
Bovenaan